Natuurlijk ben ik ook realist en weet niet iedereen is idealist, de meesten zijn zelfs egoist, maar stel je eens op als altruist, je hebt geen idee wat je mist..
Verwijderd
Het enige wat je hoeft te doen is met TweakUI automatisch inloggen in te schakelen.
De meeste videokaarten hebben nl. de Tvout vanaf boottime ingeschakeld mits aangesloten op TV (en anders kan je de bios van de videokaart bewerken en opnieuw flashen) en voor Windows zelf is het een kwestie van de Tv als primair scherm in te stellen.
De meeste videokaarten hebben nl. de Tvout vanaf boottime ingeschakeld mits aangesloten op TV (en anders kan je de bios van de videokaart bewerken en opnieuw flashen) en voor Windows zelf is het een kwestie van de Tv als primair scherm in te stellen.
Even een titel edit zodat het OS in je topic titel staat - ik ga er van uit dat je vraag zich voornamelijk toespitst op Windows XP
Verwijderd
Bij de meeste videokaarten is het zo dat wanneer je de (video) verbinding tussen PC en TV hebt verbroken, de PC automatisch TV-Out en/of Clone weer uitzet en naar de (al of niet aangesloten) monitor omschakelt. Hoe je dit kan omzeilen weet ik niet, maar bij mij is het zo, dat wanneer ik "Clone" heb aangezet, ik altijd beeld op de TV krijg (Als ik dat wil)
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 13:25 ]