Toon posts:

ghost live cams

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede tweakers,ik was ff aan het surfen van verveling kwam ik een site tegen,waar ze in een verlaaten ziekenhuis in america,live cams heben gezet,omdat het er zou spooken.

Nou wou ik jullie mening hier over weten is dit fake,of interesant?

check de site:
http://www.researchwebcam...Cam.5=On&Cam.6=On&rate=15

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
* bigfoot1942 heel errug sceptisch is

kortom: onzin!

btw wat vind je er zelf van?

[ Voor 28% gewijzigd door bigfoot1942 op 13-09-2004 01:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
bigfoot1942 schreef op 13 september 2004 @ 01:47:
* bigfoot1942 heel errug sceptisch is

kortom: onzin!

btw wat vind je er zelf van?
Ik weet het niet? ik denk waarom zouden ze er anders zo'n moeite er voor doen?

• Yoozer
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-12-2025

Yoozer

minimoog

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 01:49:
Ik weet het niet? ik denk waarom zouden ze er anders zo'n moeite er voor doen?
Om mensen de stuipen op het lijf te jagen. Waarom zouden ze zo'n moeite doen om the Blair Witch Project te maken? Omdat mensen bang maken interessant en lucratief kan zijn.

Maar die jpg's die geupload worden, denk je eens in wat daar allemaal mee gedaan kan worden. Je ziet slechts een statisch beeld, er veranderd door de bank genomen helemaal niks, dus leent het zich om even die afbeelding te bewerken totdat je wel iets kan zien. Om eerlijk te zijn had ik zelfs min of meer verwacht dat er zo'n schrik-je-de-pleuris-Flash-filmpje op zou zitten dat na 4 keer refreshen ergens een wit stipje liet zien en vervolgens een bloedstollende schreeuw uit de speakers liet komen.

Ergens moeite voor doen zou het pas zijn als ze zelf in 't ziekenhuis gingen zitten om daar even elke kamer te doorzoeken, en dan nog- waar zijn de berichten op gebaseerd? Wiens getuigenis, en in hoeverre is die betrouwbaar? Is dit niet gewoon zo'n 18hz-kwestie? (deze toonhoogte kan er voor zorgen dat je denkt dat er iemand anders in de kamer is, en dat je dingen denkt waar te nemen die er niet zijn).

[ Voor 12% gewijzigd door Yoozer op 13-09-2004 08:42 ]

teveel zooi, te weinig tijd

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Tis bijna 0:00 daar! Spannend, middernacht, nu gaat het gebeuren!

:z

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

Verwijderd

Is het nouw de bedoeling dat ik ga zitten wachten tot er een spook langs komt? :? :X

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Via dit linkje heb je er ook een night-vision cam en n cam in de onderzoeksruimte (ofzo) erbij; http://www.researchwebcam...&Investigation=On&rate=15

Maar defineer het begrip "spoken".
Ik ben er onlangs van overtuigd dat er meer is dan alleen vaste levensvormen.
ik weet niet of meer mensen de reportage bij RTL Boulevard hebben gezien over de Bredaase jongen welke fotos maakt van geest-verschijningen? Hier is ook n reportage over geweest op ik meen TV Gazet (barbant only ;)).
Normaliter zou ik niet zo onder de indruk zijn van fotos met dergelijke verschijningen, ik heb ook photoshop. Ware het niet dat mijn vriendin bij de fotoservice werkt en deze fotos heeft ontwikkeld, van rolletje :X

Dus ja, het kan best eens echt zijn. En ik denk dat als er zoiets is als 'geesten', het niet onlogisch is dat deze verschijnen rond plaatsen waar deze mogelijk zijn 'overleden', het ziekenhuis. Ik prak deze stills er even als windows achtergrond in en zal t eens in de gaten houden :)

• Wussie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-01-2023
lol, volgens mij zijn er een paar grapjurken geweest die een of ander nep-hoofd hebben neergelegd oid, kijk maar eens op cam2 daar ligt een of ander kirby 8ig ding :D

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-12-2025

janklp

FortyTwo Capital

Tis grappig maar niet meer dan dat. Ik ga mijn tijd hier niet aan verspelen!

• SpArKy_cOoL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-07-2016

SpArKy_cOoL

een eitje ...

Hier is een gelijkaardige. Weird shit, man!

[ Voor 42% gewijzigd door SpArKy_cOoL op 13-09-2004 18:12 ]

Mind the gap.

• Arion Rufus
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-04-2025
haha, misschien doen ze het tegen krakers :9

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-11-2025
Doet me een beetje denken aan de See ME Rot-cams :P

Maar euh, het wetenschappelijke/levensbeschouwende waarde van dit topic hier? anders kan het netzo goed naar de SG.

Tenzij we gaan discussieren over bijvoorbeeld het nut van zulke statische camera experimenten die gifs het net op pompen in de hoop dat mensen snel genoeg op f5 kunnen rammen....

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Verwijderd

Ik zie hier inderdaad niet helemaal de levensbeschouwelijke relevantie van in. Op zich kan een discussie over geesten hier best, maar dit topic geeft daar niet echt een goede aanzet toe. Ik heb het nog even de kans gegeven vandaag, maar ook in de reacties wordt de draad onvoldoende opgepakt en blijft het topic op een HK-niveau hangen. Nu kan ik het daarheen verplaatsen, maar ik denk niet dat ze er daar erg op zitten te wachten en bovendien kan de topicstarter daar niet in. Dus lijkt een slotje me gepaster. Dat betekent overigens niet dat er hier niet over dit onderwerp gediscussieerd mag worden: Maar dan wel met een meer op discussie gerichte topicstart, en een serieuzer vervolg.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.