Toon posts:

CPU Error PLZ HELP!!

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen ik heb vandaag een nieuwe moederbord gekocht een Asus p4p800-E Deluxe + een P4 HT 3.0 GH proc. en nieuwe voeding Levicom ATX 500W heb er een oude video kaart inzitten ( geld was op :'( ) ( Radion 7000 Pro )
Heb er alles ingezet, Maar op het punt dat ik hem aan zet krijg ik over mijn speakers te horen " System Faild CPU Test" En steeds herhalend.
Als iemand dit probleem kent PLZ help mij ben al vanaf 15:00 Bezig en lukt me niet heb echt vanalles geprobeert maar niet gelukt 8)7 .

• Sosabowski
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-08 19:17

Sosabowski

nerd

Bios update?

The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell

Verwijderd

Topicstarter
heheh Krijg hem niet eens aan :) dat is nu het probleem geen beeld niets alleen dat irri stemmetje dat steeds dat elendige zinnetje herhaald :'(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden. Helaas ben je daar blijkbaar te snel doorheengeklikt, want deze topic voldoet er niet zo aan.

Als je namelijk met een probleem zit, dien je eerst zelf op zoek te gaan. In je manual staat vast eea over deze melding, maar ik lees er niets over hier. Verder zijn er zat dingen de je kunt proberen. Kijk achter deze link naar de Hangen en Opstarten troubleshooter: PMG Beleid

Al alles geprobeerd in de troubleshooter :? Kunnen wij niet ruiken, graag dus IN je topicstart :o

En als je dan een topic start, je titel dient informatief te zijn. Geen 'help'. geen uitroeptekens :X

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.