[Ad Aware SE] Adwatch iets te veilig?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 13:49
Ik wil graag m'n huidige startpagina van IE simpelweg wijzigen naar een andere, iets van nu.nl ofzo. Normaliter moet dat lukken zou je zeggen, nou, nee dus :(. Iedere keer als ik in IE het adres wil wijzigen, gaat 't goed, maar als weer naar m'n startpagina ga, komt 'ie weer terug, en het is geen kwaadaardige pagina (Gewoon www.weirdinside.com). Iemand die me meer kan vertellen over hoe ik dit oplos? (8>

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 13:49
Ok, hij mag dicht, Ik weet niet hoe lang ik al heb zitten frutten voordat ik dit topic aan heb gemaakt, en ineens werkt het wel gewoon...

Verdomme! B)

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:11
Ehh ok, als je geen idee hebt hoe het nou kwam zal dit topic ook niet al te boeiend worden verder :)

Als je het probleem nog eens tegen komt open dan gerust een nieuw topic erover - maar probeer als geen idee hebt waar het door komt eerst eens de Spyware FAQ uit dit subforum door te lezen en programma's als hijackthis e.d. te draaien (ook al denk je dat het niet direct door spyware komt). Als je dat al had gedaan, kan het geen kwaad dat er even bij te vermelden :)

offtopic:
Btw. is het nou echt nodig om er meteen bij te vloeken?

Dit topic is gesloten.