Toon posts:

NFSU online - Leuk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi allen.
Ik speel al een tijdje nfsu,maar dan een gekraakte.puur omdat een nieuwe game me te duur is.
nu zie ik dat nfsu nu voor 15 euro te koop is.
Ik weet dat het al weer een wat oudere game is maar vindt het nog steeds wel leuk.
Mijn vraag nu= het voordeel van de retail versie is dat je dan ook online kunt spelen "is dat echt leuk of valt dat mee.ik bedoel ;kun je dan de maps met meerdere online tegen elkaar spelen of is het niet echt bijzonder?

MvG PR{}X][MUS

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
wat jij hebt enzo willen wij niet weten :X en is ook niet relevant voor je vraag.
(hint: pas je post ff aan voor er een slotje op komt)

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

uit de FAQ

Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je persé zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.
Huur het spel anders ff.

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Apocrypha schreef op 12 september 2004 @ 23:32:
[...]

Huur het spel anders ff.
hoe groot is de kans dat de key die bij dat spel zit nog nooit online gebruikt is volgens jou?

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:08

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Apocrypha schreef op 12 september 2004 @ 23:32:
[...]

Huur het spel anders ff.
En die serial is nog niet in gebruik? :)

Spuit 11 :/

[ Voor 4% gewijzigd door Erazzzer op 12-09-2004 23:35 ]

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Wat zijn we weer aardig voor elkaar.. :/

Meende dat NfSU nog maar 9,99 euro kostte bij Intertoys.
Tsja, ach de Online mode....tiss..net een tikkeltje anders. Maar je zult er imo wel snel op uitgekeken raken. Net of je tegen computers race-ed, alleen zijn ze wat slimmer en hebben ze mooiere (of lelijke, ligt er maar net aan :P) auto.
de Online mode biedt niet veel meer dan dat...het is en blijft een racegame

(bij FPS-games is het multiplayer mode veel leuker, aangezien je dan meer afhankelijk van elkaar bent. Strategische shit enzo.)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Verwijderd

Dit is toch iets meer een vraag dan een discussie -> Spielerij - Problemen & Vragen

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 06:48

McBoom

Broem

Ik heb NFS:U wel eens een paar keer online gespeeld, maar de aardigheid was er snel af met cheaters (NOS die niet opraakte bijv...) :r

The ramblings of an idiot

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

McBoom schreef op 13 september 2004 @ 09:48:
Ik heb NFS:U wel eens een paar keer online gespeeld, maar de aardigheid was er snel af met cheaters (NOS die niet opraakte bijv...) :r
Pcies, dat is de reden dat meerdere mensen niet meer online spelen. Het is inderdaad leuk voor even. Maar de pret is er op die manier snel af.

At TS: Als het spel nog maar 15 of 10 euro kost, kun je het natuurlijk niet laten liggen. Zeker niet als je van plan bent om ook online te gaan spelen.

...Make every cut count, even if it is one frame...

Pagina: 1