Toon posts:

Office 2003 multilanguage

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn oude PC eens tevoorschijn gehaald en daar staat Office 2003 op. Opzicht helemaal geen probleem, alleen het is een engelse versie.

Nu zou ik graag deze naar nederlands willen zetten, maar op de microsoft site kan ik niet echt een patch vinden om alle menu items naar het nederlands om te zetten.

Bestaan deze patches? zo ja, waar te downloaden.. alvast bedankt!!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Daar is geen patch voor, je moet een MUIP kopen voor office, je installeerd dan een engelstalige versie en dan een MUIP erop zodat je meerdere talen kan kiezen

en nee die is niet gratis... daar moet je flink voor betalen (=logisch)

A wise man's life is based around fuck you

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Deze patches bestaan naar mijn weten niet, omdat er "betaald" is voor een Engelse versie en niet voor een nederlandse.
Multilanguage betekend meestal dat hij meerdere soorten spellingscontroles heeft van verschillende talen.
Dat wordt dus gewoon de nederlandse versie "kopen".

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Zie voor wat interessante informatie: http://www.microsoft.com/office/ork/xp/three/intb05.htm

Verder lijkt het me verstandiger om een Nederlandse versie aan te schaffen; aangezien een eenvoudige patch jouw probleem niet zal verhelpen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.