Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Volgens mij heeft www.hp.com hiervoor oplossingen.
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"
Nou, ff snel gekeken..
Je hebt nodig, de server en de client. Nu is alleen de een freeware versie van de client beschikbaar.
Gedownload en geinstalleerd, maar je kan er dus verders niets mee zonder een server. Ik loop dan wel naar de pc waar de scanner aanhangt, je moet er toch iets onderleggen om te scannen
Geen idee wat de prijzen van dit stukkie software zijn, maar als't niet freeware is vind ik het persoonlijk niet echt interresant.
Je hebt nodig, de server en de client. Nu is alleen de een freeware versie van de client beschikbaar.
Gedownload en geinstalleerd, maar je kan er dus verders niets mee zonder een server. Ik loop dan wel naar de pc waar de scanner aanhangt, je moet er toch iets onderleggen om te scannen
Geen idee wat de prijzen van dit stukkie software zijn, maar als't niet freeware is vind ik het persoonlijk niet echt interresant.
Ey!! Macarena \o/
Dat werkt dus alleen voor HP scanners en dit voor alles. De software kost $39,95.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Beetje promo oplossing. Misschien is dit beter?
OH >> NT
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Werkt onder een ander OS dan de oplossing die de TS hier bespreekt.
Nee, want ik lees toch duidelijk op die pagina:Jazzy schreef op 13 september 2004 @ 09:14:
[...]
Werkt onder een ander OS dan de oplossing die de TS hier bespreekt.
SANE front-ends for non-Linux systems, including Windows, are also available. Consult http://www.sane-project.org/sane-frontends.html for links to many of these programs.
Nu ben ik geen deskundige maar ik heb begrepen dat een front-end alleen de software is waarmee je op de client een scanopdracht geeft.mark_vs schreef op 13 september 2004 @ 10:00:
[...]
Nee, want ik lees toch duidelijk op die pagina:
SANE front-ends for non-Linux systems, including Windows, are also available. Consult http://www.sane-project.org/sane-frontends.html for links to many of these programs.
Frontend ja, dat betekent nog steeds wel dat de scanner aan een linuxbak moet worden aangesloten omdat de backend en middleware laag op een linuxmachine moeten draaien.mark_vs schreef op 13 september 2004 @ 10:00:
[...]
Nee, want ik lees toch duidelijk op die pagina:
Desalniettemin kun je dan wel vanaf een windows machine over het netwerk scannen.
Linux of AIX, MacOS X, Solaris en een handjevol andere *n*xen. Zie http://www.sane-project.org/sane-support.html__fred__ schreef op 13 september 2004 @ 10:07:
...dat de scanner aan een linuxbak moet worden aangesloten...
/me leert snel bij over SANE
Bij de wat duurdere HP Scanner is dit mogelijk. Er wordt dan een stukje software mee geïnstalleerd waarin je kunt instellen dat de scanner gedeeld wordt. het enige dat je dan nog hoeft te doen is de Precisionscan software op een andere PC installeren en dan effe zeggen dat ie de scanner op een andere PC moet zoeken. Heb er geen problemen mee gehad. Maar ja, dit werkt naar mijn weten alleen bij de duurdere HP Scanners.
Bedankt voor deze tip, zal even overleggen en in de FAQ plaatsen.
Voordat dit in een Linux/Windows/Welles/Nietes discussie losbarst sluit ik deze (mede vanwege het feit dat er een zeer laag disucssie gehalte aan dit topic zit).
Voordat dit in een Linux/Windows/Welles/Nietes discussie losbarst sluit ik deze (mede vanwege het feit dat er een zeer laag disucssie gehalte aan dit topic zit).
Tijd voor een nieuwe sig..
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()