Toon posts:

Dell & Pixelgarantie?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Matched: pixelgarantie
Hey,

Ik wil misschien een Dell inspiron 8600 notebook gaan kopen, dit vanwege het mooie scherm met goede kijkhoeken ed. Ik wil hier echter wel pixelgarantie bij. Is dit mogelijk bij deze Dell pc?

xxxxjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Geen matches
Systeemvragen: wat moet ik kopen? Is dit goed? :)

Denk dat je dit beter even aan Dell kan vragen :)( anders [rml][ Ervaringen] Dell Inspiron 8600 deel 3[/rml] even bekijken, daar noemt iemand er ook iets over :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
simpel gezegt: nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Matched: pixelgarantie
dit is helemaal niet algemeen maar specifiek mistert, bovendien hechten veel mensen waarde aan pixelgarantie en zal voor hen, net zoals voor mij, dit systeem afvallen

Maja trouwens zegt d'n firefly ook al dat het scherm toch niet zo top is in een ander topic van me dus valt Dell weer af. Nou ja goed, iemand ervaring met het scherm van de Asus 6800NE?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CamU
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 13:04
Geen matches
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 21:03:
...

Maja trouwens zegt d'n firefly ook al dat het scherm toch niet zo top is in een ander topic van me dus valt Dell weer af. ...
Dus jij baseert je keuze: wel of geen Dell Inspiron op de mening van (een) enkele tweaker(s)? Misschien een idee om ook eens reviews te lezen en te kijken hoe anderen erover denken. Daarnaast had je volgens mij met Google en op de Dell Userboards ook een heleboel over pixels en garantie bij Dell kunnen vinden.

*Link1*
*Link2*

[ Voor 9% gewijzigd door CamU op 12-09-2004 21:12 ]

* Workstation * / * Server * / * Laptop * / Monica: My motto is: "get out before they go down". Joey: "That is so not my mott

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Ja nou? 1 dode pixel is voor mij al taboe, dus valt af

en bovendien is firefly een respectabel gotter dus daar neem ik snel iets van aan
In almost every case, these fixed pixels are hard to notice and do not detract from the display quality or usability. A display with 1 to 5 fixed pixels is within the industry standards, and is therefore considered an acceptable display. LCD screens that do not meet this industry standard are rarely passed on from the point of manufacturing.
En dit is al helemaal nix, dadelijk heb je der 5 |:(, daar gaat dit mannetje geen 2100 euro voor neertellen, zijn halve bankrekening

[ Voor 110% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
't "probleem" bij Dell is is dat je van te voren niet kan bepalen welk merk scherm je krijgt. Als je de gelukkige eigenaar bent van een Samsung scherm heb je een geweldig scherm te pakken. Helaas heb ik een minder geweldig scherm (waarschijnlijk een Toshiba), met redelijk wat trailing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
Das dan wel erg raar, je zou toch verwachten dat een bepaalde serie gewoon allemaal dezelfde schermen hebben. Maja voor die gok kan ik niet gaan.

Over de ASUS 6800NE las ik
Maar ik moet zeggen, op max resolutie ziet alles er haarscherp uit. Qua inkijkhoek is zowel horizontaal als verticaal in orde, beeld blijft leesbaar.
with a native resolution of 1400x1050 pixels and the ghosting effects that occurred due to the average response time of the liquid crystals, the display is not that suitable for 3D games.
Zijn bij asus wel alle schermen identiek?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:49
Geen matches
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 21:44:
Das dan wel erg raar, je zou toch verwachten dat een bepaalde serie gewoon allemaal dezelfde schermen hebben. Maja voor die gok kan ik niet gaan.

Over de ASUS 6800NE las ik
[...]

Zijn bij asus wel alle schermen identiek?
nergens zijn de schermen identiek, asus gebruikt ook die schermen die ze op dat moment het goedkoopst kunnen inkopen :)

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
misschien de acer 8002LCib? is dat hetzelfde scherm als van de ferrari?

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:49
Geen matches
waarom loop je niet gewoon naar een dealer en koop je hem daar :? kan je gelijk kijken of je geen dode pixels hebt

als je zo veeleisend bent moet je niet gaan shoppen via het inet maar gewoon direct dat ding ophalen

A wise man's life is based around fuck you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen matches
omdat ik ook veeleisend ben met specs:

Dothan processor, Ati M10 of M11, 512MB, minstens (W)SXGA+ resolutie, prijs maximaal 2100 euro, scherm met goede kijkhoeken en geen ghosting.

Vind dit maar us bij de dealer...

PS Acer 8002 scherm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 22:26

Ook

Yes I can!

Geen matches
In (oa) de C't van deze maand staat dat veel (alle?) merken zich tegenwoordig houden aan de "Pixelfoutklasse II", ik denk dus dat Dell daar ook bij hoort:
quote: C't
"Volgens ISO 13406-2 mogen er per 1 miljoen subpixels maximaal 5 altijd verlichte of altijd donkere subpixels of (!) twee compleet verlichte en twee compleet donkere pixels te vinden zijn ; bij 17"- en 19"-LCD's zijn dus maximaal zeven subpixel-fouten toegestaan"

Wees consequent, maar niet altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-10 13:54

FongWan

The Stormrider ...

Geen matches
Ik zou zeggen ga eens langs de Mycom, in Rotterdam en Utrecht hebben ze volgens mij de M6 in de winkel staan, is waarschijnlijk wel de breedbeeld variant maar dan heb je een idee van de beeldkwaliteit.

Succes

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 9 Pro XL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik was in februari bezig met het uitzoeken van een laptop en dacht ook aan een Dell. Effe gebeld: blabla verhaal gehoord over de pixels en te horen gekregen dat het eigenlijk niet voorkomt bij Dell. De verkoper had er in ieder geval nog nooit van gehoord (net zoals hij nog nooit van de Europese garantie had gehoord).

Als afsluitende opmerking zei hij 'als bij aankomst blijkt dat er defect pixels op zitten, kan je hem altijd terugsturen'. Ja, en dat gaat je dus een kleine 200 Euro restockingkosten kosten. Het is dus geen Dell geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 08:36
Geen matches
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 22:10:
omdat ik ook veeleisend ben met specs:
Voor 2100 euro kan je een hele leuke laptop kopen hoor. Wat je sowieso altijd bij Dell moet doen: bellen. Anders ben je gewoon veel teveel geld kwijt. Als je hen een systeem samen laat stellen terwijl jij dat online doet komen zij al snel enkele honderden euro's goedkoper uit. |:(
Pagina: 1