Painkiller alleen in lage resolutie?

Pagina: 1
Acties:

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
hallo allemaal,

op de vorige pc gameplay dvd stond een demo van painkiller, had ik geinstalleerd en gespeeld, vondt het wel een leuke luchtige shooter. dus vandeweek maar ff het complete spel bemachtigd.

alleen de max resolutie die ik kan selecteren is 640x480?? vinnik toch wat aan de lage kant :/ volgens mij kon ik in de demo wel hogere resoluties kiezen.

is 640x480 echt de max? (zo oud is het spel toch niet?) of ligt het aan mijn videokaart ofzo (radeon 9800pro)?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Hier ontbreekt een hoop essentiële informatie. Neem Spielerij - Eerste Hulp Bij Problemen en Spielerij - Problemen & Vragen FAQ nog eens heel goed door en vul daarna je startpost eens aan.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
sorry mijn starpost was idd wat mager kwa info, maar ik wou eerst even weten of andere mensen uberhaupt een hogere resolutie kunnen selecteren.

maar ff wat uirgebreider:

ik heb het spel geinstalleerd en metteen geupgraded naar versie 1.3.1

ik gebruik:

- XPpro met SP2
- Asus a78nx deluxe mobo
- Asus radeon 9800Pro videokaart
- versie van de ati drivers weet ik zo niet (ben niet thuis nu) maar iig redelijk nieuw.

meer info nodig?

nog ff ter verduidelijking ik kan heel veel resoluties kiezen beginnend bij 320x200 en dan allemaal vage resoluties t/m 720x450. (ofzo)

kheb ff een stukje gespeeld @ 640x480 maar het ziet er niet uit.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-11 20:09

Godjira

To infinity and beyond!

640x480 is absoluut niet de max, dat kan ik me van zo'n recente game niet voorstellen (tenzij het spel Commandos heet). Ook staat op de website dat je hoger kan dan die resolutie, dus aan de game zal het niet liggen. Welke drivers van je videokaart heb je geinstalleerd? Patches van Painkiller geinstalleerd (v1.3 is de laatste)?

Profile

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Godjira schreef op 13 september 2004 @ 17:23:
640x480 is absoluut niet de max, dat kan ik me van zo'n recente game niet voorstellen (tenzij het spel Commandos heet). Ook staat op de website dat je hoger kan dan die resolutie, dus aan de game zal het niet liggen. Welke drivers van je videokaart heb je geinstalleerd? Patches van Painkiller geinstalleerd (v1.3 is de laatste)?
yup ik heb geupdated van 1.0 naar 1.3 en toen naar 1.3.1 dus de allernieuwste

videokaart drivers zal ik even opzoeken als ik thuis ben, het rare is dat de demo wel goed werkte (voor zo ver ik me kan herineren had ik die op 1280x1024, maar dat is alweer een tijdje geleden) ik heb de readme ook doorgelezen, ik las dat in een van de updates er een aantal "alternatieve" resoluties waren teogevoegd.