Pinnacle 9.0 Overgangen/Scrntext niet zoals het hoort?!

Pagina: 1
Acties:

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-08 10:05

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Hoi tweady's

Ik en m'n vader zitten met een groot probleem.

We gebruiken beide de nieuwste versie van pinnacle incl nieuwste update/patches.

Hij is bezig met een vakantiefilm aan het bewerken. Alleen als je die afspeeld, krijg je bij overgangen, continu zwart geflikker met de beelden erdoor. Nadat die upgrade is geinstalleerd, is het wel beter geworden; je ziet nu gewoon een stilstaand beeld, geen geflikker meer.. Maar van de overgang is dus niks meer van over.

Ook Texten worden niet goed weergegeven. Ze beginnen eerder, en eindigen eerder. Het afspelen op het venster is ook wat vreemd, soms zie je allemaal vage rode wazige streepjes/vlekjes op het preview venster.

Hij heeft nieuwe hardware gekregen. Net als ik , daarvoor was het goed (dunkt me) zijn specs:

amd athlon xp 2000+
a7v8x-x
512 ddr 333

mijn specs:

p4 2.8-e
p4p800-e deluxe
1 gb ddr 400

Ligt het aan het programma deze fouten? Want zodra we een nieuw project starten, dan is het wel goed, maar na verloop van tijd, komen die vage dingen ineens.

Kan iemand ons helpen? Want er zit maanden werk in, en dat is nu ineens weg :S:S Helppp!!!

Professioneel Heftruck Syndroom

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Had je deze entrie in de knowledge base bekeken?

offtopic:
Verder liep ik via Google tegen een URL aan die je goed zou kunnen helpen.. volgens de URL tenminste: http://www.pinnacle-rarities.com/ en het gaat niet over rare problemen in Pinnacle :D

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Ja, ik heb dr gekeken en ik denk dat ik er daar wel mee uit kan komen.

Verder nog bedankt, maar helaas weinig reacties :(
Zijn er verder nog argumenten waarom pinnacle vaag doet? en hebben er meer hier last van?
ik had het ook al met V7

@sec post; Die pinnaclerarities is een compleet andere site :S:S:P

[ Voor 13% gewijzigd door NeFoRcE op 13-09-2004 12:23 ]

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:52
zie je het ook nog als de film gerenderd is?

• NeFoRcE

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
the noise schreef op 13 september 2004 @ 13:33:
zie je het ook nog als de film gerenderd is?
Is nog niet getest. Maar het is dan wel zeer irritant, moet je steeds een film createn (duurt meer dan 5 uur :S) Om te zien wat er nog veranderd moet worden... beetje omslachtig he :)