Ik stop ermee.

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na ruim 2 jaar stop ik met modden. De lol is er nog niet vanaf, ik kom hier nog altijd graag. Wel ben ik voor mijn gevoel te inactief bezig met het modden, ik kom hier voornamelijk voor mijn eigen plezier en als ik wat tegenkom wil ik ook nog weleens wat werk verzetten. Dat eerste kan ik ook prima als user doen, zodat iemand anders wat intensiever aan de gang kan gaan met mijn takenpakket.

Dit zal met name zijn op het gebied van HK-screening en wat actiever meedoen in de fora dan ik momenteel doe. Zoals het nu loopt zal ook mijn opvolger weinig hoeven te corrigeren en gelukkig maar. In de tegenwoordige HK zijn het voornamelijk de users zelf die de boel met elkaar in de gaten houden, zichzelf en elkaar corrigeren waar nodig en de moderators zijn slechts het uiterste redmiddel. Zo zou het wat mij betreft moeten zijn en ik hoop dan ook dat het in de toekomst zo zal blijven. Ik heb in ieder geval geprobeerd hier mijn steentje aan bij te dragen en voor mijn gevoel is dat wel aardig gelukt.

De HK blijft zeker in goede handen achter, zowel van user- als van modkant.

Mij zul je trouwens nog niet zien verdwijnen, ik zal nog wel rond blijven huppelen hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op verzoek van mijn HGA even een bevestiging dat het serieus is, dat het niet een gevolg is van ruzie in GC en dat we al mensen op het oog hebben, dus je vooralsnog ook geen open sollicitaties hoeft te sturen. Dus laat hem nou maar met rust op ICQ :P