Toon posts:

ADSL snelheid hoog genoeg?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

ik speel online games, meestal samen met mn broer(tegelijk dus). Denk hierbij een CoD en MOHPA zodra deze laatste uitkomt.
Nu ga ik in oktober weg bij Tiscali ADSL en moet ik een nieuwe ISP zoeken. Mijn vraag komt op het volgende neer:

Ik heb bij Planet een abbo van 416/160 en 1120/352 gezien. Nu weet ik wel dat hoe hoger de snelheid, hoe beter het is. Maar zou 416/160 snel genoeg zijn om met z'n tweeen tegelijk bijvoorbeeld CoD te spelen?

Dan wil ik wel dat het te spelen is (moeilijk aan te geven, maar bij benadering). Het moet dus wel soepel spelen. Af en toe happeren kan nog wel.

Wat denken jullie?

pvseventer

• dirkie
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

dirkie

THE WORLD !!!!

Ik ben bang dat 160 upstream net wat te weinig is om met z'n tweeën te gamen. De meeste games gebruiken (p.p.) toch wel 6-8kb/s upstream of meer...

Als de prijs het toelaat zou ík iig voor die duurder gaan ;)

Eat my shorts !

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik zal dan gaan voor adsl comfort van planet, daarmee zal het wel lekker kunnen gaan :)

Verwijderd

dieFX schreef op 12 september 2004 @ 19:52:
Ik ben bang dat 160 upstream net wat te weinig is om met z'n tweeën te gamen. De meeste games gebruiken (p.p.) toch wel 6-8kb/s upstream of meer...

Als de prijs het toelaat zou ík iig voor die duurder gaan ;)
160 kbit is 20 kb/s, dus in principe moet het lukken, maar er is wel kans dat ping wat hoger liggen, hang ervan af hoe erg je dat vindt.

Ik heb hier 192 kbit upload, en daar kan ik prima met twee pc's UT2004 mee online spelen, maar het blijft zo dat een hogere upload waarschijnlijk wel beter zal zijn.

De download moet je niet bang van zijn, dat moet ruim voldoende zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het met jullie eens. Twijfelde een beetje, vandaar dit topic.

Bedankt voor jullie reacties!

Verwijderd

Topicstarter
Download moet inderdaad wel genoeg zijn. Upload is op het randje. Denk dat ik toch maar voor 1120/352 ga.

Bedankt!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02 13:21

Korakal

Up up up!

Als je op dit moment al online gamed had je heel simpel kunnen meten (met een traffic-meter tooltje) hoeveel bandbreedte je gebruikt; zo had je dan zelf het antwoord op je vraag kunnen vinden!
We verwachten van de users op GoT dat ze eerst zelf op zoek gaan naar de oplossing op hun vragen, dit geval had dat prima gekund. Denk daar de volgende keer aan aub!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.