Ik heb een tijdje terug via grote inkoopactie koperen geheugenblokjes gekocht, nl de volgende van Revoltec:
.
Nu wil ik ze net op m'n geheugenchipjes gaan bevestigen ("voor en achter") van mn Ati Radeon 9800 Pro, maar nu blijkt dus dat ze (veel) te groot zijn en ook best nog wel zwaar.
Ik vroeg me af of mensen een goede manier weten om dit op te lossen. Ik dacht zelf eerst al aan doormidden zagen (dan passen ze een stuk beter), maar volgens mij gaat dat niet echt lekker werken met massief koper en daarna die vinnen.
Daarna leek het me wel een optie op ze er gewoon op te "zetten" en te kijken hoe het gaat, alleen ben ik bang dat ze er vanaf lazeren aangezien ze natuurlijk in de kast "hangen" aan de kaart. Is er een betere manier om ze te bevestigen?
Ik heb ook nog Artic Silver 5 gekocht, is het nog aan te raden om dit er tussen te doen ipv de "pads" die er standaard op de blokjes zitten?
Ik heb mn DDR RAM al voorzien van koeling dus ze zijn alleen hiervoor bestemd.
, titel had beter gekunt..
.Nu wil ik ze net op m'n geheugenchipjes gaan bevestigen ("voor en achter") van mn Ati Radeon 9800 Pro, maar nu blijkt dus dat ze (veel) te groot zijn en ook best nog wel zwaar.
Ik vroeg me af of mensen een goede manier weten om dit op te lossen. Ik dacht zelf eerst al aan doormidden zagen (dan passen ze een stuk beter), maar volgens mij gaat dat niet echt lekker werken met massief koper en daarna die vinnen.
Daarna leek het me wel een optie op ze er gewoon op te "zetten" en te kijken hoe het gaat, alleen ben ik bang dat ze er vanaf lazeren aangezien ze natuurlijk in de kast "hangen" aan de kaart. Is er een betere manier om ze te bevestigen?
Ik heb ook nog Artic Silver 5 gekocht, is het nog aan te raden om dit er tussen te doen ipv de "pads" die er standaard op de blokjes zitten?
Ik heb mn DDR RAM al voorzien van koeling dus ze zijn alleen hiervoor bestemd.
[ Voor 5% gewijzigd door flipjevandejam op 12-09-2004 18:10 ]