Toon posts:

Medal Of Honor crasht

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een groot probleem met MOH, alles loopt op z'n hoogste grafiche opties helemaal vlekkeloos en ineens stopt mijn beeld en kan de pc alleen nog maar met de knop uitzetten. Voordat dat gebeurt kan ik de ene keer een paar uur het spel spelen en de andere keer staat mijn beeld gelijk stil. Ik heb dus al een e-mail naar eagames gestuurd maar die snappen mijn vraag niet |:( . En ik heb hier al op GoT en google gezocht, windows xp opnieuw geinstalleerd. Maar niks ervan helpt.
En ik heb dus al de ati catalyst 4.9 geinstalleerd maar dat helpt ook niet.

Mijn Specs zijn:

Pentium 4 HT 3.2 Ghz @ 3.4 Ghz
1024 mb pc 2700 (TwinMos)
MSI ms 6763 ver 1.0
Ati rradeon 9600 pro 128 mb
280 watt voeding

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:24

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je post hier niets over wat je PC doet als je andere apps/games draait; ervan uitgaande dat dit probleem dus alleen bij MoH voorkomt hoort deze vraag dus in SPV :o

Move PMG -> SPV

Oslik blyat! Oslik!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:00

w0w

Ik zou als eerste eens een 300W of 350W voeding proberen... 280W lijkt me iets te weinig voor jou systeem :)

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:56

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

ah je gebruikt pc 2700 voor een p4 wat dus al niet goed is.
b een radeon 9600 blinkt nou ook niet uit in kracht,
en toch wel c: een 280 watt voeding? :D en dan vindt je het gek dat ie er uit vliegt..

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
Oke sorry, ;) maar ik heb dus bij andere games zoals farcry geen last ervan. Het probleem is ook niet in Windows xp maar echt alleen in MOH

Verwijderd

Hubert schreef op 12 september 2004 @ 18:00:
ah je gebruikt pc 2700 voor een p4 wat dus al niet goed is.
b een radeon 9600 blinkt nou ook niet uit in kracht,
en toch wel c: een 280 watt voeding? :D en dan vindt je het gek dat ie er uit vliegt..
Ik draai een vergelijkbaar systeem op een 250W voeding en daar ook geen probs mee. Een Radeon 9600 moet MOHAA makkelijk aankunnen.

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 18:01:
[...]

Ik draai een vergelijkbaar systeem op een 250W voeding en daar ook geen probs mee. Een Radeon 9600 moet MOHAA makkelijk aankunnen.
en wat is dat vergelijkbaar systeem>? een barebone?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Topicstarter
Een Ati radeon 9600 kan hemook makkelijk aan, alles loopt op het hoogst zonder te haperen.

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

dan nog, je geheugen zorgt er voor dat je systeem ook niet echt optimaal ze gang kan gaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat idee had ik ook al maar ik kocht mijn pc dus met pc 2700 erin. maar ik vind het een dure grap om zomaar ff 2x 512 mb van pc 3200 te kopen.

Verwijderd

Topicstarter
Maar het crashed niet door mijn gehuegen, ik denk ook niet door mijn voeding want far cry of call of duty die crashen nooit.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
First things first: clock je systeem terug naar de normale waarden en kijk dan nog eens of het probleem voor blijft komen. Second: check je temps. Probeer verder nog eens verschillende moederbord drivers en videokaart drivers.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een paar oudere catalyst versies geinstalleerd maar dat helpt niet. ik ga nu even mijn cpu terugzetten naar het origineel (3.2 ghz), en da weer proberen.
Owh ja mijn temps zijn:

HDD: 37
Mobo: 39
cpu: 46

Ik laat jullie zo snel mogelijk weten of het heeft geholpen

Verwijderd

Topicstarter
Alles loopt weer op originele snelheid, maar ik kan hem nog steeds niet normaal spelen zonder te crashen.

• Wouter06
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-11 15:24
kijk eens of fast writes aanstaat? zoja, zet eens af, zonee, zet eens op ;)

Verwijderd

Topicstarter
Het stond aan, ik heb het dus ff uitgezet en MOH gaan spelen maar na ongeveer 2 minuten stond mijn beeld weer stil, en kon hem alleen nog maar resetten.
Zou het ook kunnen komen door bijv. mijn moederboard?, het is een MSI ms 6763.
(Daar kan ik trouwens nergens informatie over vinden.

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, maar dan bij bijna alle 3d games.
Het rare is dat het de ene keer inderdaad pas na 2 uur is en een andere keer kan hij er na 2 min al uitklappen.
Hij hangt dan volledig, en ik hoor een monotone "piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiep"

Ik heb dit bij verschillende games als (ET, need for speed, eigenlijk alles wat 3d is)

Mijn systeem:
pIII 1000mhz
768 mb ram
300w voeding
Geforce4 ti4600

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 17:56 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 17:53:
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan bij bijna alle 3d games.
Het rare is dat het de ene keer inderdaad pas na 2 uur is en een andere keer kan hij er na 2 min al uitklappen.
Hij hangt dan volledig, en ik hoor een monotone "piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiep"

Ik heb dit bij verschillende games als (ET, need for speed, eigenlijk alles wat een 3d is)

Mijn systeem:
pIII
768 mb ram
300w voeding
Geforce4 ti4600
Wat voor PIII draai je dan? Er zijn nog al wat verschillen in snelheid.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 17:55:
[...]

Wat voor PIII draai je dan? Er zijn nog al wat verschillen in snelheid.
Het is een 1000 mhz (heb mijn specs boven ook even ge-edit) Ik heb al mijn hardware (cdromdrives, geluidskaart, netwerkkaart, zelfs mijn geheugen in 2 delen ) al eens eruitgehaald, maar het probleem blijft. Zelfs mijn kast openen en een grote ventilator erop wil niet baten..

Ook heb ik de nieuwste en verschillende drivers voor mijn videokaart geprobeert..

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 18:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Oke, er zijn dus nog meer mensen met hetzelfde probleem, maar weet er iemand een oplossing voor? Dan kunnen we weer fijn MOH gaan spelen :)

Een vriend van me speelt het spel ook, heeft hetzelfde systeem als mij alleen een andere videokaart een sapphire radeon 9800 pro 128 mb. Het lijkt me dus een probleem wat alleen met de videokaart te maken heeft.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 18:25 ]

Verwijderd

hmmm is er dan niemand die dit probleem kent?
kickje...

Verwijderd

Topicstarter
Weet er echt niemand een oplossing? :?

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Ik lees nergens of jullie al patches voor Mohaa hebben installed ....Anders kun je die hiervandaan halen:
http://www.eagames.com/of...ault/us/download/demo.jsp
Lijkt me dat jullie dat al wel gedaan hebben, maar je weet ut nooit.

Dit kan sowieso uiteraard al probs verhelpen. Anders zou k het ff niet weten .... :'(

Verwijderd

Topicstarter
Oke , ik had nog geen patches ik ga ze nu downloaden en dan laat het ff weten als het werkt

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hem een kwartiertje gespeeld maar toen stond het beeld weer stil, dus die patch heeft niet geholpen. Nog andere tips?

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:06

Boullie

Da Bulster

agp->4* ipv 8?

Boullie

Verwijderd

Topicstarter
agp heb ik op 4x gezet maar ik heb nog steeds vastlopers, erg raar allemaal :?
Zou het niet door mijn mobo ofzo komen ofdat er iets anders kapot is?

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

die moet je dus gelijk op 8x zetten man !! je kaart is 8x AGP !! (mits je mobi dit ondersteund !!!!!!! )

heb je toevallig ook onboard video ?? Ken je mobi nie, maar zou kunnen ... Dan moet je onboard video gelijk uitknallen in je bios en je moet dus AGP echt wel op 8x zetten.

Ik heb soortgelijk probleem gezien bij maat van me ... effe in bios die onboard shit uitgezet en en toen bleek later dat zijn mobi helemaal geen 8X AGP ondersteund .. dus dat wordt nieuwe mobi dan

DAT MOET JE FF CHECKEN !! ALS JE MOBI NIET 8X AGP ONDERSTEUND .. DAN HEB JE PROBLEEM DENK IK ...

En ik weet dat msi mobi's nog weleens probs hadden met ati kaarten, ligt zover ik gezien heb met de moederborddrivers die je installed. Als je via mobi cd, drivers wil installen moet je de AGP driver niet installen ! Dat lostte het hele probleem op bij mij in 2 gevallen !!

Kijk daar eens naar allemaal

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:00

w0w

Je (jullie) zouden eens kunnen proberen je cpucore te verlagen naar 1.55V, bij mij werkte dit ook toen ik zo'n hoge piep toon kreeg nadat mn pc freezde...

Verwijderd

Topicstarter
Mijn mobo ondersteund agp 8x. MOH pasific assault doet het wel :s

En als hij vastloopt bevriesd het beeld alleen, en hoor geen piepjes of andere geluiden.

Erg raar dat MOH pasific assault het wel doet, en MOH allied assault, breaktrough, spearhead doen het niet.

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2004 10:44 ]

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Opgelost ! Er was iets mis met me videokaart, ik had de 9800 pro van me opa er in gedaan en ik kon hem spelen, me opa mijn kaart erin gedaan en binnen 4 minuten had hij het probleem ook.
Pagina: 1