Bedankt, maar waarom zit je niet bij DPC?
Eigenlijk weet ik het niet.
Ik was al fan van de site en om heel eerlijk te zijn, ik had nog nooit van tweakers gehoord.
Toen ik er mee begonnen ben, waren jullie alleen een team die aan MF's deden eens in de zoveel tijd. Oh boy wat is dat veranderd. Nu is het net of jullie iedere dag een MF hebben.
Wat kan ik nog meer zeggen? Behalve dat jullie veel respect afgedwongen hebben en dan niet alleen bij mij.
Nogmaals gefeliciteerd.
Ik was al fan van de site en om heel eerlijk te zijn, ik had nog nooit van tweakers gehoord.
Toen ik er mee begonnen ben, waren jullie alleen een team die aan MF's deden eens in de zoveel tijd. Oh boy wat is dat veranderd. Nu is het net of jullie iedere dag een MF hebben.
Wat kan ik nog meer zeggen? Behalve dat jullie veel respect afgedwongen hebben en dan niet alleen bij mij.
Nogmaals gefeliciteerd.
Je bent nog altijd welkom hoor, als je het bij AT niet meer uithoudt!
Bedankt voor de uitnodiging.
Misschien hou ik jou er wel aan als RC5 afgelopen is.
Misschien hou ik jou er wel aan als RC5 afgelopen is.
Verwijderd
Bedankt 
Wat kan ik nog meer zeggen? Behalve dat jullie veel respect afgedwongen hebben en
dan niet alleen bij mij.
dit is cool om te horen
Wat kan ik nog meer zeggen? Behalve dat jullie veel respect afgedwongen hebben en
dan niet alleen bij mij.
dit is cool om te horen
Iedereen heeft het recht het team te kiezen waar hij/zij bij wil horen, gelieve dan ook niet proberen mensen naar DPC te halen die reeds bij andere teams zitten. Ik heb al meerdere malen cc'tjes gekregen van Nederlandstalige TA-members die een mailtje van ons ontvangen. IMHO is dat NOT DONEOp donderdag 28 december 2000 23:52 schreef llevering het volgende:
Bedankt, maar waarom zit je niet bij DPC?
*LOL*
Dutch Power Stampede
Dutch Power Stampede
Virussen? Scan ze hier!
Pagina: 1