DVD stottert in standalone player, niet op pc

Pagina: 1
Acties:

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:49

Rio

Ik heb al een boek

Topicstarter
Ik heb een bepaalde dvd gebrand (NEC2510a), wat ik al vaker zonder problemen heb gedaan. Al die keren kon ik de film ook gewoon op mijn standalone player (JVC) afspelen.

Nu heb ik echter een film die tijdens het afspelen op mijn standalone player erg hapert, het lijkt net alsof hij frames overslaat. Dit probleem heb ik echter niet als ik hem via mijn PC (ulead DVD Player) afspeel.

Het is een DVD met heel veel bup/ifo/vob bestandjes (van allemaal 25 stuks), misschien dat dat er mee te maken heeft?

(Ik heb overigens de search gebruikt, maar vond alleen maar oude of onbruikbare topics. Kick me if I'm wrong)

• thor666
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-08 18:11
Mischien eens branden op een lagere snelheid?

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-07 13:29

Haaguit

HBZNPLT!

Ik heb er ook last van, erg irritant. Ik zou eens dezelfde film op lagere snelheid moeten branden inderdaad, kijken of het werkt. Het lijken mij ook leesvauten.

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Verwijderd

Neem een ander merk schijfjes, brand wat langzamer, maak de lens van de standalone schoon, schroef evt. de laser wat op van de standalone etc.
Ik heb hetzelfde probleem, met een nieuwe NEC2510 gebrand, op Ultron (RITEK-G04) -R schijfjes, met een nieuwe standalone speler.
Check dan eens welke schijfjes het meeste geschikt zijn voor JOUW speler...

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2004 16:25 ]

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, met een nieuwe NEC2510 gebrand, op Ultron (RITEK-G04) -R schijfjes, met een nieuwe standalone speler.

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Topicstarter
- Lagere snelheid branden gaat niet met DVD+R
- Andere zelfgemaakte DVD's leest mijn standalone prima, vermoed niet dat de lens vies is
- Ik gebruik Platinum DVD+R's en heb er tot op heden nooit problemen mee gehad, zelfs nog nooit 1 verpest bij het branden. Ik kan ze iedereen aanraden.

Ik denk dus zelf dat er iets met de bestanden is. Is er een programma waarin ik alle totaal 75 bup/ifo/vob bestanden kan laden en dan als, bijvoorbeeld, 12 bup/ifo/vob bestanden opnieuw kan opslaan? Heb al een poging gewaagd met Pinnacle Studio 9, maar die leest geen DVD formaat. En met Ulead DVD Movie Factory kan ik niet overweg, dat is een ontzettend vaag programma vind ik.

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-08 19:52

Tim Schuhmacher

abasios

Bij Nero zit Nero CD-DVD Speed. Doe daar eens de scan disk mee onder het menu extra.

• Rio

Rio

Ik heb al een boek

Topicstarter
Wat schiet ik daar mee op?

• Pantalaimon
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-07 01:16

Pantalaimon

Daemon.

Misschien is het een NTSC dvd?

Die dingen willen bij mij ook wel eens stotterig overkomen op m'n standalone.

Think of me long enough to make a memory

Pagina: 1