Toon posts:

amd 64 gaming pc samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan volgende week een nieuwe PC te kopen.en ik wou in het algemeen weten wat jullie van deze configuratie vinden.

AMD Athlon 64 3500+ s939
Asus A8V Deluxe moederbord
Zalman CNPS7000B-AlCU
1024MB DDR PC400 XMS3200c2 Corsair TwinX
160GB Western Digital Caviar (8MB - Sata)
LG 16x/48x DVD-ROM
NEC ND-3500A DVD±RW DL 16xDVD±R
Samsung 1.44MB Diskdrive
Antec Midi Tower Super Lanboy (no psu)
Antec True Power Supply ATX 380W
ATI Radeon X800Pro 256MB DDram +TV-out
Philips MMS430
Logitech Cordless Desktop Lx700
17" Samsung 710N (12ms) of 17" Samsung 710T (12ms)

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik zou voor 2 x 80G s-ata in raid 0 gaan. Dat is een stuk sneller dan 1 enkele hdd. Verder een perfect systeempje.
Ik zou verder niet voor een draadloos toetsen bord en muis gaan. Dat werkt minder goed in games (langere reactietijd). Neem iig de Logitech mx510 muis. En dan nog een leuk toetsenbord met draad.
En dit topic zal waarschijnlijk zo dicht gaan.

[ Voor 38% gewijzigd door UltraR-pc op 12-09-2004 17:44 ]

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-01 20:09

ThaHandy

Discovery Channel

UltraR-pc schreef op 12 september 2004 @ 17:42:
Ik zou voor 2 x 80G s-ata in raid 0 gaan. Dat is een stuk sneller dan 1 enkele hdd. Verder een perfect systeempje.
Ik zou verder niet voor een draadloos toetsen bord en muis gaan. Dat werkt minder goed in games (langere reactietijd). Neem iig de Logitech mx510 muis. En dan nog een leuk toetsenbord met draad.
En dit topic zal waarschijnlijk zo dicht gaan.
noem dan ook ff het nadeel er van, wil je?

kwa draadloos, smaken verschillen. Er zijn genoeg gamers die draadloos hebben

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Welk nadeel? Die 2 draden extra maken niet zoveel uit. En bij een game-pc is met draad nu eenmaal beter dan zonder. De mx510 is DE gamemuis en die heeft niet voor niks een draad.

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:13
Tis een wonder dat dit draadje nog niet dicht is, de mods hebben zeker koffie pauze :P

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik vind het niks.

^ Hier heb je evenveel aan als je topicstart. GoT is gemaakt om elkaar te helpen, niet 1 persoon. Daarom is het handig om te vermelden wat je zoal doet met dit systeem, en waarom je deze componenten hebt gekozen. In dit geval ben je op zoek naar een game systeem, waar veel mensen naar op zoek zijn. Toch is de ene game de ander niet; ben je van plan simpelweg wat oude games te gaan spelen? Wil je het nieuwste spul kunnen draaien? Wil je lang met het systeem vooruit?

Veel mensen zijn ook op zoek naar een antwoord voor hun systeemvraag; welke hardware past het best bij bepaalde eisen. Door een goede topicstart, hebben anderen er ook erg veel aan.

Naast dit punt, is het ook nog eens voor de adviseurs en jezelf een stuk beter om er meer van af te weten. Het zou een beetje absurt zijn om zomaar honderden euro's uit te geven aan spullen waarvan je zelf amper iets weet. Daarom is het aangeraden om ook zelf even rond te kijken naar reviews. Nog meer tips, kan je hier vinden.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.