Winnt map geen map meer

Pagina: 1
Acties:

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07:58

MazeWing

The plot thickens...

Topicstarter
Wat is het probleem?? De \winnt map (op c:) is geen map meer, maar een bestand. Dit is zeer waarschijnlijk gedaan door een virus, Ik zit nu via winternals ERD2003 in een recovery omgeving, maar krijg met geen mogelijkheid het bestand weer een map. Krijg steeds een error dat het bestand corrupt of dat er niet uit gelezen kan worden.

het enige wat de map nu is, is een bestand genaamd "WINNT" zonder extensie. Ik hoop dat iemand een oplossing weet, want om nu voor dit probleem een hele windows installatie opnieuw te gaan doen, vind ik een beetje te ver gaan.

Alvast bedankt

[ Voor 10% gewijzigd door MazeWing op 12-09-2004 17:05 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Omdat je zelf vermoed dat het virus is, hoort het in Beveiliging & Virussen thuis, ik verplaats het dan ook :)

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Hmail

Doet ook maar wat.

Heb je al op virussen gescant? Dat kan bij Trendmicro eenvoudig online. Het lijkt mij namelijk dat je een lastig virus er op hebt staan :)

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

Verwijderd

is toch hernoemen met .folder extensie of .map oid?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 22:14

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Hmail: Ik heb het idee dat hij moeilijk op virussen kan scannen als zijn Windows map geen map meer is, want dan kan, zo denk ik logisch, Windows niet meer gestart worden omdat hij zijn bestanden niet vindt.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

Hmail

Doet ook maar wat.

8)7 DB je hebt gelijk, iets te snel gereageerd dus. Dus bij deze: Kun je de schijf in een andere pc zetten en daarmee scannen?

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

Pagina: 1