Toon posts:

[Malware]15 verschillende malware gevonden - NAV start niet*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op mijn computer een irritant virus die Norton uitschakeld en Windows Update blokkeerd enzo. Ik heb stappen van Symantec ondernomen om het register op te schonen, maar nu schakeld de PC zich automatisch uit bij het opnieuw installeren van Norton.

Verdere eigenschappen zijn dat dat de muis soms heel anders reageerd dan de beweging.. voornamelijk krijg ik een melding van Norton (1004,1) dat de scanner is uitgeschakeld.

Is er ergens een patch te downloaden die ik kan runnen bij het opstarten??... of een fix? want met BullGuard virusscanner heb ik 15 VERSCHILLENDE virussen weten op te schonen.

Of is formatteren de enige optie? :'(

Verwijderd

Probeer eens een online scanner zoals deze:

http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

Verwijderd

Topicstarter
dat werkt lekker als de PC om de 10 minuten uit valt, internet browser niet werkt en om de 10 seconden een pop-up verschijnt van cartridges enzo..

Ik wil iets dat in DOS te laden valt ofzo

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 17:08:
dat werkt lekker als de PC om de 10 minuten uit valt, internet browser niet werkt en om de 10 seconden een pop-up verschijnt van cartridges enzo..

Ik wil iets dat in DOS te laden valt ofzo
Dan moet je dat in je startpost zetten, dat IE ermee stopt :) Krijg je ook niet zulke reacties.

Verwijderd

15 verschillende malware, kans is dan dik aanwezig dat er dus meer troep opstaat die niet gedetecteerd gaat worden.
Heb je toevallig nog de namen van de malware?
Precies waarom denk je aan Netsky?

Lees/werk Beveiliging en Virussen - Nieuw topic starten eens door.
Formatteren is naar mijn mening de beste oplossing, om eerst genoemde reden.

Titelfix.

Verwijderd

Topicstarter
BugBear was 1 van de... tot zover heb ik niet in me op kunnen nemen wat er nog meer in zat.

Maar ik zit duidelijk nog met een virus die NAV heeft uitgeschakeld en behoorlijke schade achter laat...

Verwijderd

Topicstarter
Trouwens, ik ga zometeen de computer maar formatteren.. maar ik wil zeker zijn dat na het configureren niet alle zooi weer terugkomt.... is er een mogelijkheid dat ik een servicepack kan downloaden en op CD kan zetten?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 17:24:
Trouwens, ik ga zometeen de computer maar formatteren.. maar ik wil zeker zijn dat na het configureren niet alle zooi weer terugkomt.... is er een mogelijkheid dat ik een servicepack kan downloaden en op CD kan zetten?
[rml][ Howto] Windows XP Sp2 slipstreamen[/rml]

:)
Moet je wel ff SP2 of 1 downloaden natuurlijk :)
Pagina: 1