Toon posts:

GrabIt download-probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb GrabIt altijd zonder problemen gebruikt, maar na een herinstallatie van m'n pc heb ik nu een probleem.

Ik heb de laatste versie geinstalleerd (1.4.7), maar ik kan niets downloaden. Wanneer ik een file grab wordt er in m'n download-folder een lege txt -file neergezet van 1k met alleen de titel van de post als naam (bv: (By req) Kill Bill vol.1 soundtrack - Please post BRAVEHEART soundtrack - TIA 01 - Nancy Sinatra - Bang Bang (My Baby Shot Me Down).mp3 (by a@b.com).txt).
Het is dus geen text-file die ik zelf zou moeten decoden.

Ik heb ook de oude versie die ik voor m'n herinstallatie gebruikte (1.4.6) geinstalleerd, maar die geeft hetzelfde probleem.

Iemand enig idee wat de oplossing zou kunnen zijn?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

lege txt -file neergezet van 1k
Een lege tekstfile hoort 0k te zijn; weet je zeker dat het ding leeg is? Heb je dit probleem op meerdere servers? En bij andere nieuwsgroepen? Heb je je al je instellingen gecontroleerd in GrabIt? Heb je dit probleem ook met niet-binaire posts?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Uhm je zou bijna zeggen dat je een .txt file download
als ik zo naar de titel kijk zou je zeggen dat het een request is..

• Jonez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 12:15

Jonez

2+2=5

Je hebt toch niet stiekum alleen de blauwe aanstaan en niet dat goude in je venster.
Als je alleen blauw hebt heb je alleen artikelen die uit een stuk bestaan, als je goude aanzet heb je meerdere artikelen en dus mp3 enz.

suc6