Toon posts:

Keyboard van laptop gebruiken op PC?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.703 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een laptop besteld en wil binnenkort ook een Barebone aanschaffen. Mijn vraag is of er een manier is om het keyboard van de laptop te gebruiken op de Barebone? Ik weet dat het mogelijk is om het beeldscherm van de laptop te gebruiken op de Barebone, maar kan dit ook met het keyboard? De reden waarom ik dit vraag is omdat ik liever geen losse keyboard en monitor erbij wil kopen.

Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag :)

• orca
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-08 08:16

orca

Zwem goed, Broeder.....

remote console sessies en zo, dan blijft je laptop bruikbaar als laptop en kan je barebone zonder...

Ask not what your computer can do for you ! Ask what you can do for your computer ! ! !

Verwijderd

Topicstarter
Maar dat gaat toch via netwerk? kan dat niet gewoon direct van Laptop naar Barebone? Gewoon net alsof het een losse keyboard is...

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

al nagedacht over hoe je dat aan elkaar gaat knopen?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

toetsenbord van pc is ps/2 en/of usb... toestenbord van laptop is volgens mij via een of andere flatcable aangesloten op het mobo van de laptop.... en voor zover ik weet zijn er geen laptop toetsenbord --> ps/2 usb conventors