Toon posts:

Hoge pieptoon in geluid..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik zit met een probleem..
Als ik mijn Headphone of mijn boxuh aan de computer aansluit...
dan komt er zo een hele hoge pieptoon uit de boxuh.. net zoals als je de box op volle volume zet zonder muziek.. dan hoor je zo een piep..
ja nou dat heb ik dus als mijn volume gewoon al normaal staat..
en dit is nogal irritant voor je oren enzo..
Trouwens dit geluid hoor ik ook zo.. terwijl ik ook geen boxuh erin heb en als ik me boxuh of headphone erin duw.. hoor ik het ook in mijn headphone of door mijn boxuh..

Dus was mijn vraag weet iemand van jullie hier iets op ??

Alvast bedankt dan..

- Marco 8)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 13:51 ]

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
nouwuh dan moet juh zorguh dat juh geen storingsbronnuh in de buaht heb staan, okej? Dus zorguh dat juh geen voedingen trafo's of monitoren in de buaht van je stereo of de kabels heb.

- Sjaak 8)

[ Voor 6% gewijzigd door HunterPro op 12-09-2004 13:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op 12 september 2004 @ 13:51:
nouwuh dan moet juh zorguh dat juh geen storingsbronnuh in de buaht heb staan, okej? Dus zorguh dat juh geen voedingen trafo's of monitoren in de buaht van je stereo of de kabels heb.

- Sjaak 8)
mm ja.. kijk.. ik heb het beeld naast mun pc staan..
er zit zown 50 cm tussuh en.. me headphone zit gewoon in de audio en da kabel loopt langs de pc dus..
kan dat probleem leveren dan ?
Of moet het beeld nog verder weg van de pc..?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 13:59:
[...]

mm ja.. kijk.. ik heb het beeld naast mun pc staan..
er zit zown 50 cm tussuh en.. me headphone zit gewoon in de audio en da kabel loopt langs de pc dus..
kan dat probleem leveren dan ?
Of moet het beeld nog verder weg van de pc..?
nou probeer eens niet je koptelefoonkabel langs je voeding en of monitor te laten lopen. Dat kan al flink schelen. Probeer als je een diskman hebt je diskman achter je voeding te leggen en je snoer weer langs de voeding te leggen, en kijk of je vergelijkbare problemen hebt.

Daarnaast is het ook handig om de microfoon- en line- ingang te muten :)

Verwijderd

Topicstarter
HunterPro schreef op 12 september 2004 @ 14:03:
[...]

nou probeer eens niet je koptelefoonkabel langs je voeding en of monitor te laten lopen. Dat kan al flink schelen. Probeer als je een diskman hebt je diskman achter je voeding te leggen en je snoer weer langs de voeding te leggen, en kijk of je vergelijkbare problemen hebt.

Daarnaast is het ook handig om de microfoon- en line- ingang te muten :)
Ja maar..
kijk..
mijn kabel ligt nauwelijks bij de voeding.. kijk ik maar reconstructie..
Van boven :
___ \\
| P | || <-- Kabel zie je de kabel loopt erlangs en de kabel ligt net zohoog als de
| C | || onderkant van de pc.. dus.. dat moet toch neit het probleem zijn ofwel ?
|__| || Ik zat al te denken aan het beeldscherm deze is nogal oud..
en ik zat eraan te denken dat die te kort bij pc staat ofzo.. ik weet het ook niet.. er zit zown 50 cm tussen dus..

- Marco

Verwijderd

dan sluit je je boxen aan, luister of er een ruis is en trek daarna je monitor kabel uit je pc.
zo weet je zeker of je monitor het is.

(trouwens dat ruis D.M.V. microfoon probleem heb ik wel vaak gahad. toen stond m'n microfoon te hard.)
Pagina: 1