Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[SMS]Goedkoop SMSen via het internet

Pagina: 1
Acties:
  • 242 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Hallo Mensjes,

Het is alweer een tijdje mogelijk om via internet te smssen vroeger was het nog gratis via ICQ tegenwoordig moeten we overal voor dokken dus ook voor smsjes. Nu was mijn vraag eigenlijk of jullie weten wat de goedkoopste sms website van nederland is. Soms zie je 1.50 voor 15sms'jes bij hotsms, smscity enz. Misschien dat jullie je ervaringen willen delen waar en bij wie we het beste kunnen smsen tegen de gunstigste prijzen. Ik hoor het graag.

Ik heb zelf al gaan zoeken naar

www.hotsms.com
www.smscity.com

Valt me ook vaak op dat nooit ergens duidelijk de prijs staat vermeld. Altijd via een 0909 nummer, maar ik heb geen zin om me ergens aan te melden vooraleer ik weet wat het kost uiteraard.

[ Voor 16% gewijzigd door iNickx op 12-09-2004 13:13 ]

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

Als je 12move, Tiscali of Hi klant bent kun je gratis sms'en via internet. Maar ja, als je tegenwoordig ook al voor 4/8/9 cent kan sms'en via je telefoon is via een of anders sms website sms'en ook niet meer zo rendabel denk ik. Of het moet onder de prijzen liggen die je noemt.

[ Voor 5% gewijzigd door Ruzor op 12-09-2004 13:17 ]

[This is what you get when you mess with us]

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-11 17:08
Het hoeft niet rendabel te zijn voor ons. Tis gewoon supermakkelijk. Als ik achter de pc zit, en das eigenlijk altijd wel, en ik moet iemand iets zeggen/vragen, en ik weet dat het nog wel eens een halve dag kan duren voor hij zijn mail leest, en het is niet urgent genoeg om te bellen, dan sms ik hem/haar normaal. Gevolg van verdwijnen gratis sms-sites: het kost geld en duurt langer. Als er gratis sms-sites zijn, klik je op een van je favorieten, selecteerd de persoon uit je lijst, ragt met super kb-speed wat text, en ramt op verzenden. En het kost niks. Is toch megarelaxed?? :P

Verwijderd

Er zijn al meer van dit soort topics geweest. Je kunt ook eens kijken op www.mjoy.nl. Werkt gegarandeerd en sms wordt meteen afgeleverd. Kosten: 5 ct per sms.

• mjszwo
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
UltraSub schreef op 12 september 2004 @ 13:21:
Het hoeft niet rendabel te zijn voor ons. Tis gewoon supermakkelijk. Als ik achter de pc zit, en das eigenlijk altijd wel, en ik moet iemand iets zeggen/vragen, en ik weet dat het nog wel eens een halve dag kan duren voor hij zijn mail leest, en het is niet urgent genoeg om te bellen, dan sms ik hem/haar normaal. Gevolg van verdwijnen gratis sms-sites: het kost geld en duurt langer. Als er gratis sms-sites zijn, klik je op een van je favorieten, selecteerd de persoon uit je lijst, ragt met super kb-speed wat text, en ramt op verzenden. En het kost niks. Is toch megarelaxed?? :P
Dit doe ik gewoon met mijn GSM met behulp van een datakabeltje en Data Becker GSM Toolkit :)

Verwijderd

Blijf het toch raar vinden dat 12sms.nl en je had nog meer dan die gratis sms diensten uit de lucht zijn. Je had zelf programma's waarmee je gratis via je pc kon smsen. Meeste providers hebben dit allemaal geblockt. Wat kost het nou z'n smsje verzenden?? alleen onderhoud aan je server's zodat 1 smsje uitkom op 1euro cent nog geen eens!!! Paar jaar geleden was het gewoon gratis, een service wat bij je abbo zat geleverd. Tegenwoordig kan je niet meer spreken van een service.

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:12

Garyu

WW

Zelf ben ik aangemeld bij www.sms.ac. Daar kan je nog gratis een paar SMS'jes per dag versturen.

Edit: hrm, blijkbaar niet de enige ;).

[ Voor 21% gewijzigd door Garyu op 13-09-2004 00:48 ]

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02:12
Inderdaad, smssen was vroeger gratis... totdat ZE het omzetten naar een betaalde dienst...
zo zie je maar hoe zwaar de consument beetgenomen wordt...

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

He twas gratis totdat 3 van de 5 providers de smsjes ging blocken.

>Systeemspecs<

Verwijderd

> Ik heb zelf al gaan zoeken naar
> www.hotsms.com
> www.smscity.com

> Valt me ook vaak op dat nooit ergens duidelijk de prijs staat vermeld.
> Altijd via een 0909 nummer, maar ik heb geen zin om me ergens aan te
> melden vooraleer ik weet wat het kost uiteraard.

smscity werkt met credits. Dit wordt gedaan omdat je verschillende soorten SMS-berichten kunt versturen van verschillende tarieven (met/zonder reclame bijvoorbeeld). Via smscity kun je vanaf 6,5 cent smsen (met reclame). Mocht je veel smsen, dan kun je ook een pakket bestellen. In dat geval kan je al smsen vanaf 5 cent. retegoede klantenservice. binnen 24u antwoord, waar je wat aan hebt :)
Pagina: 1