Muziek CD kopiëren

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• pinball
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

pinball

Electric Monk

Topicstarter
Volgens mij ben ik gek geworden. In Jaguar kon ik volgens mij met de Disk Copy utility gewoon een kopie maken van een data of muziek CD.
In Panther zou dat met de Disk Utility moeten kunnen, maar dat gaat dus mooi niet door?
Ik zou met 'Images | New | Image from <select device>' een image van een cd moeten kunnen maken, maar die optie is greyed out bij muziek CD's, bij data doet ie het wel.

De help legt ook braaf uit hoe "Duplicating a data compact disc" werkt, maar over music wordt niet gesproken.

Begrijp ik nou goed dat mijn gerse über-hippe multimedia iBook geen cd kan kopiëren? Laat iemand me alsjeblieft vertellen dat dat niet zo is :'( Please!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Om te beginnen: probeer een beetje een objectieve en niet zo dramatische topicstart te maken, je zit hier op een proffesioneel forum, dus gedraag je daar dan ook naar.
Voor de rest valt het mij ook op dat het idd greyed out is, maar dat zal wel te maken hebben met het feit dat Apple niet wil dat je audio cd's kopieerd he :) Dus ja, het is wel waar, maar je kan het wel omzeilen door bijv toast te gebruiken, die kan dat nl wel gewoon.

Omdat ik het nut verder niet zie van dit topic gooi ik hem dicht.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Dit topic is gesloten.