[IE6] Problemen met anchors

Pagina: 1
Acties:

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-08 20:29
IK heb sinds een hele tijd last van het probleem dat IE6 niet meer goed werkt met anchors, zoals de bookmarks op GoT. Als ik op een bookmark klik, komik wel op de goeie pagina, maar sprigt hij niet naar de juiste message.
Ook heb ik problemen met de backend kant van de Drome site. Dat is een ASP pagina die onderin een ASP chat gedeelte heeft. Dat verschijnt bij mij niet meer, en alles van die beheerpagins verschijnt in een nieuw scherm.

Het tweede probleem is het mee begonnen. Toen heb ik op aanraden van wat mensen enkele IE OCX-en opnieuw geregistreerd, ik denk (maar weet niet zeker) dat toen het eerste probleem is begonnen. Overigens was het probleem daarmee niet opgelost. En het ligt niet aan de admin site, die werkt op andere PC's prima.

Specs:

IE 6.00.2900.2180 (SP2 versie)
Windows XP SP2 Engels (had dit probleem ook al voor SP2)

Iemand een idee wat ik hiertegen kan doen, behalve een reinstall :?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Problemen met IE zijn veel leuker in Software Algemeen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• Arfman
Niemand ? :'(
Zou toch lullig zijn als ik hierom m'n Windows opnieuw moet installeren, want IE6 los opnieuw installeren gaat volgens mij ook niet.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Heb ik ook met IE6, al op meerdere installaties gehad. Lijkt op een bug... :(

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• Arfman
Naja .. dan maar binnenkort XP er opnieuw opzetten, heb net de SP2 slipstreamed UK CD binnen .. kijken wanneer ik tijd heb, je bent toch zo een paar uur verder :(