Toon posts:

Vast in CSI Dark Motives Case 1

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goedendag,

ikzit zo vast als een huis in csi. ik heb de komawa tool en alles van de motor al. ik heb dafler promotions ook al helemaal onderzocht op evidence.

ik kan alleen niet in mc laddens trailer komen. ik las op een ander forum, dat ik de broken spring van de carburateur op een spring fragment moest slepen. ik heb de broken spring, maar een spring fragment. wat is dat.??

kan iemand mij helpen??

ik heb leslie trouwens al gedeeltelijk ondevraagd

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:08

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Hier is een walktrough van het spel:

http://www.gameboomers.com/wtcheats/pcCc/CSI2.htm

daar zal dus wel ergens de oplossing staan.

edit: Fuelke net even eerder :p

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 10:21 ]

Verwijderd

Inderdaad een walkthrough gebruiken. Als je één detail niet ziet zit je namelijk al vast.

Verwijderd

Topicstarter
alles wat er over mc ladden staat heb ik gedaan, maar ik kan gewoon niet in zijn trailer komen. ik zit nu meer in over die veer. dat snap ik niet helemaal

Verwijderd

Ergens in een hoekje links van de motor ligt een opgeveegt hoopje...
Daar al geweest?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 11:39:
alles wat er over mc ladden staat heb ik gedaan, maar ik kan gewoon niet in zijn trailer komen. ik zit nu meer in over die veer. dat snap ik niet helemaal
Dan gewoon alles opnieuw doorlopen, niet alleen van Mc Ladden, maar alles wat daarvoor ook nog staat. Heb je wel alle evidence overhandigd in het lab en heb je daar wel alles met elkaar vergeleken?

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:06

Boullie

Da Bulster

Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 11:47:
Ergens in een hoekje links van de motor ligt een opgeveegt hoopje...
Daar al geweest?
Idd ergens links van de motor (als je helemaal om je heen kunt kijken (360 graden) ligt een klein bultje met evidence dat mcladden heeft opgeveegd.
Dat moet je eerst maar eens zien te vinden en dan kun je verder.

Boullie

Pagina: 1