Toon posts:

Router

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heey mensen , Ik heb hier een router E-Tech , en ik run een website dat wil allemaal wel maar het probleem is ik wil graag op mijn Eigen IP Adres niet op die 127.0.0.1 of localhost dus gewoon op mijn eigen IP Adres connecten.
Kan ik dat doen???

;) Dan kan ik gelijk ook wel wat andere server hosting :P

• Countess
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-02 21:00
port forwarden instellen op de router
maar dat had je met de search kunnen vinden

mijn spelling is niet best, maar wel beter als je haar. ga jij je ook verbeelden dat mensen rare dingen over je spelling gaan zeggen als hun haar er niet uit ziet? andrelon helpt!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je kunt nooit van binnenuit op je externe IP connecten om te kijken of het werkt. Om te testen zul je óf een proxy moeten gebruiken, óf een vriend moeten vragen.

Verwijderd

of een entry in je hosts file neerzetten

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:46

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

GlowMouse schreef op 12 september 2004 @ 10:19:
Je kunt nooit van binnenuit op je externe IP connecten om te kijken of het werkt. Om te testen zul je óf een proxy moeten gebruiken, óf een vriend moeten vragen.
euhmmm ??? ik kan gewoon //externIPadres invullen in Explorer en ik kom weldegelijk op me server uit :?

En de server zit achter een router met firewall.... owkeej, nou staat port forwarding aan van buiten naar de server, en dat zul je toch echt moeten activeren ;)

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:24
lameeuw schreef op 12 september 2004 @ 10:37:
[...]

euhmmm ??? ik kan gewoon //externIPadres invullen in Explorer en ik kom weldegelijk op me server uit :?

En de server zit achter een router met firewall.... owkeej, nou staat port forwarding aan van buiten naar de server, en dat zul je toch echt moeten activeren ;)
Dan heb jij een router met NAT loopback...

Bij 99% van de gevallen kan je NIET met je externe ipadres je server bereiken, of je komt uit op de webpagina van je router.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

DraceSoft, je bent in je eerdere topics al op de GoT Huisregels gewezen. Trek je je er aub wat van aan :o

Routers zijn Netwerkapparatuur, dus hoort een topic hierover niet in Overige Hardware maar in Network Troubleshooting. De moeite nemen het juiste subforum op te zoeken is echt het minimum wat we je kunnen vragen, doe dat dan ook...

En aldaar zou deze topic toch niet aan de policy voldoen. Ik sluit'm, kijk in NT in de policy en FAQ< dan wordt eea hopelijk duidelijk :z

[ Voor 8% gewijzigd door dion_b op 12-09-2004 14:42 ]

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.