Wanneer ik een calenderscriptje laat draaien op de webserver, dan krijg ik steevast volgende melding:
"Warning: date() [function.date]: Windows does not support dates prior to midnight (00:00:00), January 1, 1970 in D:\home\SVI-GIJZEGEM.BE\www\forum\cal_lite.php on line 928"
Mijn server draait dus op windows en mijn vraag is: is het soms mogelijk om een verandering aan te brengen aan het onderstaand script zodat het wel werkt? En zo ja, over welke verandering gaat het dan?
Deel script :
"Warning: date() [function.date]: Windows does not support dates prior to midnight (00:00:00), January 1, 1970 in D:\home\SVI-GIJZEGEM.BE\www\forum\cal_lite.php on line 928"
Mijn server draait dus op windows en mijn vraag is: is het soms mogelijk om een verandering aan te brengen aan het onderstaand script zodat het wel werkt? En zo ja, over welke verandering gaat het dan?
Deel script :
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| $currentmonth = create_date("m", time(), $userdata['user_timezone']); $template->set_filenames(array( 'body' => 'cal_day_events_lite_nh.tpl') ); $lastseconds = mktime(0,0,0,$month,$day,$year)-(24*60*60); $lastday = date('j', $lastseconds); $lastmonth = date('m', $lastseconds); $lastyear = date('Y', $lastseconds); |