[Win2K] HDD/IDE-kaart RIP ?

Pagina: 1
Acties:

• StarWars
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-11-2025
hoi, na de search gebruikt te hebben toch maar een topic, ik heb in mijn computer namelijk een schijf of 6 waarvan er 3 aan een Promise -TX-100 hangen, sinds een aantal dagen ziet deze controller één bepaalde schijf niet meer, en als ik dan wat kloot aan de stroomtoevoer, IDE kabel dan ziet ie em weerwel, keb al 2x een andere IDE kabel en stroom kabel vervangen, de ene keer ziet ie em wel andere keer niet.... 8)7 , maar nu..... eindelijk blijf ik nu mijn schijf zien op de IDE-controller, en ook in Windows, echter als ik er op klik krijg ik de alleen de eerste rij mappen direct vanaf de root te zien en als ik daar op klik krijg ik deze melding "fout tijdens een bewerking in een pagina" :( en als ik op eigenschappen druk staat er 0 bytes in volgens Windows :'( , ik denk dat mijn schijf is overleden en dat het dus niet aan de controller of bekabeling e.d. ligt, zijn jullie dit met mij eens ?, en wat nog veel belangrijker is, is er een manier om mijn data terug te krijgen aangezien juist op die schijf almijn spellen en programmetjes stonden *snik* :'(

moderator: s.v.p. topic titel aanpassen, bah alles gaat fout vandaag :'(

[ Voor 13% gewijzigd door StarWars op 12-09-2004 06:47 ]

hopla

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Titel fixed ;)

Wat voor een voeding heb je in je bak zitten? En wat zijn de rest van je specs? 6 schijven zijn aardig wat :) Verder kun je gewoon in de FAQ van dit subforum vinden hoe je verloren gegane data kunt terughalen.

• StarWars
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16-11-2025
BalusC schreef op 12 september 2004 @ 08:12:
Titel fixed ;)

Wat voor een voeding heb je in je bak zitten? En wat zijn de rest van je specs? 6 schijven zijn aardig wat :) Verder kun je gewoon in de FAQ van dit subforum vinden hoe je verloren gegane data kunt terughalen.
voeding is merkloze 300 Watt, inmiddels ben ik er achter dat het echt mijn schijf is die overleden is dus daar ga ik eens achteraan om mss nog wat van mijn data terug te winnen :/, maar ik was die server inmiddels (heen en weer naar boven voor aan en uitzetten etc etc) zo zat dat ik de beste en de grootste schijven er al uit heb gehaald en in mijn gewone PC (nu 530 GB :9~ ) gedaan heb, van die server (800 mhz amd) maak ik een leuk computertje voor een vriend/vriendin :) igg bedank :)

[ Voor 19% gewijzigd door StarWars op 13-09-2004 02:51 ]

hopla