Philips ToUcam XS

Pagina: 1
Acties:

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 09:53
(jarig!)
Ok ik ben dus van plan een webcam te kopen en dus maar eens uitzoeken wat een goeie is. Nou mijn oog was eerst gevallen op de Philips Vesta Pro, bij paradigit (maastricht, goedkoopste in pricewatch) gaan kijken, nou ja niet meer te krijgen dus balen. Toen zag ik bij office center een redelijke goede aanbieding voor de toucam xs, ik weet dat ie niet zo'n hoge res aankan als de vesta pro. Maar ik weet niet wat meestal standaard gebruikt wordt. Voor snapshots vind ik hem iig goed genoeg, ik hoef niet van die mega grote foto's.
Wat is jullie advies (toucam pro absoluut geen geld voor :) ) of toch eens kijken of ik die vesta pro nog ergens uit kan halen of is 352x288 voor video goed genoeg (of is het bullshit en kan ie gewoon meer aan?)

edit:

ik heb op het onderwerp gezocht, maar gewoon nog geen goed antwoordt kunnen vinden.
Dus als iemand deze camera gebruikt of ie wat snapshots of zo kan laten zien en/of natuurlijk een "echt" draaiende xs.

Verwijderd

Geef iets meer uit en dan heb je de ToUCam Pro... En die is echt goed. 60 fps en mooie screens. Zoek anders ff op ToUCam iemand anders had ff screens online gezet.

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 09:53
(jarig!)
Die heb ik gezien en 60fps hoef ik niet, :)
is natuurlijk wel leuk voor filmpjes of zo opnemen, maar het is meer voor de fun en testen, etc. een probeersel...