Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Betalen via sms voor op een site?

Pagina: 1
Acties:

• kieltju
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-11 20:40
Sorry voor de vage topic titel maar ik wist even niet hoe ik het anders neer moest zetten.

het probleem is dat ik een site heb. hierop kan men zich aanmelden en een spelletje spelen. Voor deze gebruikers heb ik 3 rangen gemaakt. men begint bij 1 en dan steeds verder in het spel kan men verder tot 3. Nu wil ik er een 4e rang bij maken MAAR dan tegen een eenmalige betaling. Het idee was dat dat via een 090x nummer of sms kan, zoals je op andere (aduld -> adsl :7 ) sites tegenkomt.

Ik heb google al geprobeerd leeg te halen maar hier zit helaas niet veel in.

Weet hier misschien iemand een site of hoe dit in de praktijk gaat?

<Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr>

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

ik denk dat je daarvoor wat contracten met een telefoonprovider moet hebben.
dan kan je zorgen dat je een foonnummer krijgt waar het een bepaalde hoeveelheid extra kost om er een bericht heen te sturen.
(net zoals die 50cent per minuut nummers enzo, maar dan op SMS)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• kieltju
ja, dat lijkt mij ook. Maar wat ik kon vinden zijn elkel de providers waarbij het andersom is. Je betaald voor de smsjes die je kan versturen aan de 'klanten'.

Ik kwam het laatst op een site tegen waarbij je naar een nummer moest bellen en een code invoeren. Daarna kon je pas verder en krijg je het (in dat geval toen) telefoon nummer te zien. Het geen erg grote (veelbezochte) site dus het lijkt mij dat dat voor mij ook voldoende zou zijn.

ps: het lukte mij niet om in contact komen met de mensen van de site waarover ik spreek.

• kieltju
*kleine kick?*

magdat?

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
http://mollie.nl/ biedt die diensten (van de oprichter van macosx.nl).

• macnerd
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:28

macnerd

No Apples please :-)

Kijk eens bij www.clubmessage.net en kies dan Techniek onder Toepassingsgebieden in het menu aan de linkerkant. Hier staan in ieder geval Mobile Payments.

En nou effe flauw... ;)
"het probleem is dat ik een site heb."
De oplossing: gewoon opzeggen :+

MacNerd

• Rubie-The-Sysop
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:14
www.ringtonio.nl , die hebben een 0909 lijn van € 1,30

Verwijderd

met www.smslorre.nl kan het ook. Erg handig is dat je zelf scripts kunt maken. Kost je verder niets.

• kieltju
Hardstikke bedankt allemaal, ik zal even rondkijken.

Pagina: 1