Om mijn computer 's nachts aan te laten staan zou ik graag de aerogate uit kunnen zetten. Ik dacht zelf aan een schakelaar die 1 van de stroomdraden dorbreekt. Ik weet niet welke ik dan moet nemen, iemand een idee? een ander idee om de verlichting uit te krijgen is ook welkom
Een van de draden doorbreken is voldoende, stroomkring moet namelijk gesloten zijn voordat er een stroom kan lopen, dit geldt dus ook voor je verlichtingVerwijderd schreef op 12 september 2004 @ 00:28:
Om mijn computer 's nachts aan te laten staan zou ik graag de aerogate uit kunnen zetten. Ik dacht zelf aan een schakelaar die 1 van de stroomdraden dorbreekt. Ik weet niet welke ik dan moet nemen, iemand een idee? een ander idee om de verlichting uit te krijgen is ook welkom
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Wat dacht je van een gewone standaard schakelaar?
Veel eisen zijn er niet, gewoon 1 van de 2 polen onderbreken moet genoeg zijn.
[edit]
Net te langzaam
Veel eisen zijn er niet, gewoon 1 van de 2 polen onderbreken moet genoeg zijn.
[edit]
Net te langzaam
[ Voor 11% gewijzigd door Wolfboy op 12-09-2004 00:30 ]
als je de aerogate helemaal uitzet heb je dus ook totaal geen koeling meer, lijkt me niet echt verstandig !
Verwijderd
Ik heb dus ook mijn Aerogate II zo gemaakt dat je hem met een schakelaar aan en uit kan zetten. Toen ik een van de stroomdraden onderbrak (ik weet niet precies welke) Gingen de fans uit, maar bleef het schermpje stroom krijgen, en bleef dus ook blauw verlicht. Dus heb ik een dubbelpolige gebruikt, en allebei de + kabels onderbroken, en nu kan ik m echt aan, of echt uitzetten. Succes!
je hebt dus de volgende draden:
geel: 5 Volt
zwart: Ground
rood: 12 Volt
dan moet ik dus de gele en de rode schakelen? sorry voor deze extra vraag, maar ik snap echt helemaal niet zo veel van elektrronica en wil mn computer niet mollen
geel: 5 Volt
rood: 12 Volt
dan moet ik dus de gele en de rode schakelen? sorry voor deze extra vraag, maar ik snap echt helemaal niet zo veel van elektrronica en wil mn computer niet mollen
Verwijderd
Is het niet zo dat je gewoon de stroom toevoer voor het blauwe lcd schermpje moet onderbreken? ik heb er zelf ook ontiegelijk last van, maar er ik moet er nog steeds iets tegen doen...en ook nog de proc eraan aansluiten, ff opzoeken welke port dat is
ok dank jullie wel. Ik ga maar voor de dubbelpolige schakelaar denk ik. En trouwens, ik heb niet mn proc-koeling aan de airogate hangen dus uitschakelen is niet onverstandig
Verwijderd
Ik ben eigenlijk ook wel geinteresseerd in zoiets. Bestaan er eigenlijk kant en klare schakelaars die je tussen een molex stekker kunt gooien?
Pagina: 1