Toon posts:

Mobo upgrade 64bit

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik zou willen upgraden naar het 64-bit platform is het dan voldoende dat ik me een nieuw mobo en proc aanschaf, en kan mijn 400mhz en men harde schijf (zonder serial ata) behouden.

Telkens waneer ik van mobo verander moet ik formateren is er geen manier om dit niet te hoeven doen

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

ja,

Windows is geinstallerd icm. de hardware wat nu ik je pc zit.
Windows _KAN_ draaien op je nieuwe pc met in het begin een hele hoop meldingen "nieuwe hardware gevonden", maar ik het je zeker niet aangeraden.

[ Voor 10% gewijzigd door ThaHandy op 12-09-2004 00:16 ]

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik denk daarbij ook dat je ook je HD wil upgraden. In de tijd dat de 400 MHz bestond waren en nogal ouwe schijven. Hoe goed de schijf van toen ook was, indien je die upgrade doet zal die schijf absoluut de dominante beperkende factor zijn.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:37

w0w

Ik denk dat hij 400Mhz geheugen bedoelt (aangezien hij zelf al aangeeft dat z'n cpu de deur uit moet).
Zoja dan kun je de HD gewoon houden...

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De topicstart is niet duidelijk genoeg en we zien nergens terug of je ook maar iets hebt uitgezocht danwel uitgevonden met betrekking tot de vraagstelling. En dat is hier op GoT niet de bedoeling, zie ook de [faq]registratievoorwaarden[/] :)

Dit topic is gesloten.