[DVD] schijfje wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:
  • 155 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Daniel304
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-01 16:22
In eerste instantie weet ik niet of ik in het goede forum zit maar goed. Ik heb een origineel schijfje van stargate deze doet het gewoon in een dvd speler en in een andere pc maar in een sony dvd speler van mijn laptop wordt hij niet herkend. het schijfje kan niet worden gelezen. enig idee welke beveiliging dit is ?!?

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Kun je beter hier vragen: Audio, Video & HiFi Forum ;)

Bedoel je de beveiliging van de DVD of van de Sony?

Verwijderd

de meeste laptops worden afgeleverd (overigens net als veel OEM machines) met swerelds ranzigste optische drives. Het kan heel goed dat je sony DVD drive in je Vaio gewoon de DVD niet kan lezen omdat de drive zelf k*t is. De Vaio van de directrice bij ons verrekt het ook bij veel films. Dat is geen beveiliging maar gewoon een ****** drive.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 00:44 ]

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 00:44:
de meeste laptops worden afgeleverd (overigens net als veel OEM machines) met swerelds ranzigste optische drives. Het kan heel goed dat je sony DVD drive in je Vaio gewoon de DVD niet kan lezen omdat de drive zelf k*t is. De Vaio van de directrice bij ons verrekt het ook bij veel films. Dat is geen beveiliging maar gewoon een ****** drive.
Oh zo waar.. de CD-RW/DVD-ROM combo van mijn laptop kan bepaalde DVDs ook niet goed afspelen. Ze blijven dan om de paar minuten een halve minuut hangen enzo. Ik denk dat ze gewoon veel gevoeliger voor fouten zijn |:(

• Daniel304
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-01 16:22
Ik heb geen last gehad met een willekeurig ander schijfje Hij doet het verder perfect. Maar de stargate dvd's worden gewoon als leeg schijfje herkend nadat hij een tijd bezig is geweest met proberen te lezen
Pagina: 1