Toon posts:

Silent hill 4 beeld problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de game geinstalleerd en zodra ik opstart, het intro-filmpje bekeken heb, en dan in het menu komt gaat het fout. Het menu blijft scrollen, de keuze optie staat niet stil, ik moet gokken om ergens op te klikken.

Heb geprobeerd instellingen bij opties voor beeld te wijzigen. Dit maakte niks uit, het menu blijft scrollen. In de game, in de kamer waar je begint, tolt het beeld rond en rond. Ik kan niet stil staan om een overzicht te krijgen van de kamer :(.

Ik heb mijn PC volledig geupdate (windows update, nieuwste ATI drivers) maar niks helpt. Is er iemand met soortgelijke problemen die een oplossing heeft.

Specs PC:
Dell dimension 8300
P4 3ghz
1024 ram
radeon 9800 pro
XP prof

Of moet ik wachten tot er nieuwere ATI drivers beschikbaar zijn voor deze game :'(

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12 17:14

De Nelis

en anders maar niet...

Heb je ook al gekeken op de website van de fabrikant van het spel? Deze verstrekken vaak ook aardig wat informatie ivm. problemen etc. Of onder het kopje Troubleshooting in de manual.

time is infinite, but each week is ten hours short..

Verwijderd

Topicstarter
n13ls13 schreef op 11 september 2004 @ 22:04:
Heb je ook al gekeken op de website van de fabrikant van het spel? Deze verstrekken vaak ook aardig wat informatie ivm. problemen etc. Of onder het kopje Troubleshooting in de manual.
Heb de website doorgekeken en wat eventuele troubles kunnen zijn.
Hun adviseren dat de drivers up to date moeten zijn. Dat heb ik gedaan maar dat biedt helaas geen oplossing ;(

Heb de readme van de game met troubles ook doorgenomen. Staat helaas niks in wat op mijn probleem betrekking heeft.

Bedankt voor je rappe reactie :)

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12 17:14

De Nelis

en anders maar niet...

Okidoki ur welcome, wat je anders zou kunnen proberen zijn de omega catalyst drivers, zijn gemodificeerde ati drivers. Hier heb ik zelf vaak wat probleempies mee verholpen aan deze kant van de lijn. :)

time is infinite, but each week is ten hours short..

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

toevallig niet de joystick/controller ? (indien aanwezig ... )

.Quod me nutrit me destruit.

Verwijderd

Topicstarter
dontcare schreef op 12 september 2004 @ 09:57:
toevallig niet de joystick/controller ? (indien aanwezig ... )
Dat was dus de oplossing. Mijn Microsoft sidewinder stuur zorgt dus voor problemen. Vaag dat de game dit als een game controller ziet. Stekker eruit en de game werkt perfect nu _/-\o_

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01:11
ik heb dit probleem dat de cutscenes een beetje sloom gaan, de rest van het spel gaat alles goed .

system:

geforce 6800 gt (nieuwste drivers)
1024mb ram ddr
asus p4p800
p4 2,8 GHZ
directx9.c
winxp sp1

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
heb je 'm geinstalleerd met films op harddisk of van dvd? :)

Verwijderd

hoe kun je hem uberhaupt al hebben(hijs pas in amerika uit) /me suspects something

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 18:48:
hoe kun je hem uberhaupt al hebben(hijs pas in amerika uit) /me suspects something
kopen? :) Iets met grote fan en als eerste willen hebben :)

[ Voor 13% gewijzigd door HunterPro op 12-09-2004 20:04 ]

Pagina: 1