Ik heb de game geinstalleerd en zodra ik opstart, het intro-filmpje bekeken heb, en dan in het menu komt gaat het fout. Het menu blijft scrollen, de keuze optie staat niet stil, ik moet gokken om ergens op te klikken.
Heb geprobeerd instellingen bij opties voor beeld te wijzigen. Dit maakte niks uit, het menu blijft scrollen. In de game, in de kamer waar je begint, tolt het beeld rond en rond. Ik kan niet stil staan om een overzicht te krijgen van de kamer
.
Ik heb mijn PC volledig geupdate (windows update, nieuwste ATI drivers) maar niks helpt. Is er iemand met soortgelijke problemen die een oplossing heeft.
Specs PC:
Dell dimension 8300
P4 3ghz
1024 ram
radeon 9800 pro
XP prof
Of moet ik wachten tot er nieuwere ATI drivers beschikbaar zijn voor deze game
Heb geprobeerd instellingen bij opties voor beeld te wijzigen. Dit maakte niks uit, het menu blijft scrollen. In de game, in de kamer waar je begint, tolt het beeld rond en rond. Ik kan niet stil staan om een overzicht te krijgen van de kamer
Ik heb mijn PC volledig geupdate (windows update, nieuwste ATI drivers) maar niks helpt. Is er iemand met soortgelijke problemen die een oplossing heeft.
Specs PC:
Dell dimension 8300
P4 3ghz
1024 ram
radeon 9800 pro
XP prof
Of moet ik wachten tot er nieuwere ATI drivers beschikbaar zijn voor deze game