Ik heb een probleempje met een p2p netwerk (via wlan). Ik zal even de situatie uitleggen. Ik heb een PC staan met daarin een WLAN kaartje en een laptop met daarin en WLAN kaartje. Ik wil graag bestanden tussen mijn laptop en pc kunnen uitwisselen. Ik heb de IP adressen en dergelijke allemaal ingevuld en "Mijn documenten" op delen gezet, maar ik krijg slechts verbinding tussen de kaarten. Bij mijn netwerklocaties staat dus niets (hier zouden dus mijn laptop en pc moeten komen staan).
Voor het delen van de bestanden heb ik een progje gedownload FileSync. Maar dit heb ik nog niet getest want ik moet natuurlijk een werkend netwerk hebben.
Maar weet iemand wat ik vergeten ben waardoor ik geen werkend netwerk krijg en alleen verbinding tussen de kaarten?
Voor het delen van de bestanden heb ik een progje gedownload FileSync. Maar dit heb ik nog niet getest want ik moet natuurlijk een werkend netwerk hebben.
Maar weet iemand wat ik vergeten ben waardoor ik geen werkend netwerk krijg en alleen verbinding tussen de kaarten?