Toon posts:

Problemen met inloggen op MSN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Steeds als ik wil inloggen op msn dan lukt 't niet
ik krijg steeds deze error
je kunt niet worden aangemeld op msn messenger klik op problemen oplossen voor hulp
foutmeldingscode:0x81000370

heb msn al helemaal verwijdert en opnieuw geinstalleerd maar het wilt niet baten
heb het ook met verschillende e-mail adressen geprobeerd maar dat werkt ook niet
oh ja en bij me broer doet MSN het wel (via zijn xp account dus

Oh ja een via de webbased messenger lukt het wel

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 21:49 ]

Verwijderd

http://www.google.be/sear...ie=UTF-8&q=0x81000370+msn
hit 1 op google bevat deze zinvolle woorden:

1. The date on your computer needs to be set properly -- double click the clock verify that
the time and date are set.

2. Clear your IE cache and cookies -- open Internet Explorer, click the Tools menu, then
Internet Options, then click the Delete Files button, and when that's complete click the
Delete Cookies button.

3. Check your IE Security settings -- open Internet Explorer, click the Tools menu, then
Internet Options, then Advanced tab, scroll to the Security section, and verify that "Check
for server certificate revocation" is unchecked. Also verify that 'Use SSL 2.0' and Use SSL
3.0' is checked, then click OK.

4. Click Start, then Run, and enter the following: regsvr32 softpub.dll - then click OK"

Als dit alles niet werkt, moet je je account administrative rights geven, dan moet het wel werken.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 01:03 ]

Verwijderd

Let op dat je niet via een proxy surft, doe je dat wel, stel het dan ook in in MSN.

Verwijderd

Topicstarter
Hij doet het sinds vanmorgen opeens weer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi gister poste ik dit probleem.
En heb nu weer het zelfde probleem.
Ik heb al gedaan wat Knettergek poste maar helpt dus niks
En volgens mij is het ook niet down of zo want me broer en zo kunnen er wel op!
Dus als iemand de oplossing heeft je bent welkom ;)

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-08 11:06

Just_I

What did you just say?

Heb je dat gedaan en toen deed msn het weer? Kan het dus zijn dat je settings terug zijn gegaan naar hetgeen wat er voorheen stond? Als dat zo is moet je settings weer even goed zetten en zal het probleem wel weer zijn opgelost.

Wat heb je gedaan/geïnstaleerd tussen het aanmelden gister en vnadaag? Misschien is het een soort spyware oid :? (heb ik geen verstand van).

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Verwijderd

Topicstarter
Just_I schreef op 12 september 2004 @ 21:58:
Heb je dat gedaan en toen deed msn het weer? Kan het dus zijn dat je settings terug zijn gegaan naar hetgeen wat er voorheen stond? Als dat zo is moet je settings weer even goed zetten en zal het probleem wel weer zijn opgelost.

Wat heb je gedaan/geïnstaleerd tussen het aanmelden gister en vnadaag? Misschien is het een soort spyware oid :? (heb ik geen verstand van).
Ik heb gister niet de dingen gedaan die knettergek zei
MSN deed het vanmorgen weer gewoon

en ik heb windows 2 dagen geleden pas geinstalleerd
en eigenlijk niet echt dingen gedownload
spyware is het ook niet net nog gescand met spybot en adaware en dan nog eens gescand op virussen en er kwam niks bijzonders uit de hoed

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Max Westerman, ik heb je beiden topics even bij elkaar gevoegd zodat we alle informatie in 1 topic hebben staan. Wil je in het vervolg; als je denk dat je topic onterecht gesloten is; even deze sticky doorlezen? Dan zul je onder andere terugvinden dat je wordt aangeraden om contact op te nemen met de moderator die de draad sloot; zodat hij hem weer open kan zetten :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

*schop*

Hele msn netwerk ligt op zn gat volgens mij. MSN hotmail etc. werken niet meer.. of het is weer mn isp die loopt te klooien met zn routing :Y)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 18:16:
*schop*

Hele msn netwerk ligt op zn gat volgens mij. MSN hotmail etc. werken niet meer.. of het is weer mn isp die loopt te klooien met zn routing :Y)
Hier wil ie ook alleen web-based

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 september 2004 @ 18:41:
[...]

Hier wil ie ook alleen web-based
Zal wel een draadje los zitten in amsterdam >:)

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-08 15:35
Hier is het ook mis, geen hotmail, msn wil niet aanmelden, ook niet web-based :(
Er zijn dus meer mensen met dit probleem, welke provider hebben jullie? Misschien dat het daaraan ligt.
Ik zit bij Zonnet, op het netwerk van Versatel, en er zijn een hoop meer sites die het niet doen.

edit: inmiddels dus gelukkig wel web based:D

[ Voor 8% gewijzigd door BlackIce op 13-09-2004 19:18 ]

Verwijderd

icemancool schreef op 13 september 2004 @ 19:05:
Hier is het ook mis, geen hotmail, msn wil niet aanmelden, ook niet web-based :(
Er zijn dus meer mensen met dit probleem, welke provider hebben jullie? Misschien dat het daaraan ligt.
Ik zit bij Zonnet, op het netwerk van Versatel, en er zijn een hoop meer sites die het niet doen.

edit: inmiddels dus gelukkig wel web based:D
Hier doet ie het weer. Zal mij benieuwen voor hoelang :P
Ik heb hier ook zonnet maar dan via KPN. Ik heb zo het vermoeden dat het bij zonnet ligt/lag want de mensen die ik in me lijst heb met zonnet konden er niet op en die een andere provider hebben konden er wel op.

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-08 15:35
Hij werkt hier inmiddels ook alweer een tijdje, denk idd dat het probleem bij zonnet lag
Pagina: 1