Toon posts:

welke software om een embleem te ontwerpen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi ,

kan iemand mij vertellen met welke software ik een embleem kan ontwerpen waar ik letters kan gebruiken,
waarvan ik er een aantal wil vergroten en andere daar weer in wil laten vallen en wat grafische effecten kan toepassen om deze vervolgens op mijn site etc te gebruiken
het liefst een simpel programmaatje dus geen adobe photoshop ofzo ik hoef het maar een keer te gebruiken

iemand suggesties

Bvd marco

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
Simpele grafische emblees kan je vrij simpel ontwerpen in microsoft-word in combinatie met printscreen en paintbrush ...
Voor een wat ingewikkelder logo kom je toch bij corel-draw uit ... Als je een gratis programma wil, kan je Gimp gebruiken http://www2.arnes.si/~sopjsimo/gimp/

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
errr nee. Grafische ontwerpen voor logo's op verschillende formaten doe je in vectorformaat dus geen pixels; derhalve pas je iets als Adobe Illustrator toe.

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-08 16:00

De Nelis

en anders maar niet...

HunterPro schreef op 11 september 2004 @ 21:50:
errr nee. Grafische ontwerpen voor logo's op verschillende formaten doe je in vectorformaat dus geen pixels; derhalve pas je iets als Adobe Illustrator toe.
Of bijv. Adobe Indesign, Quarkxpress

time is infinite, but each week is ten hours short..

Verwijderd

probeer de demo van Paintshop Pro

idealiter zou het idd met vectoren moeten, maar een logo voor een website is eenvoudig met PSP o.i.d. te maken

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
n13ls13 schreef op 11 september 2004 @ 21:52:
[...]

Of bijv. Adobe Indesign, Quarkxpress
dat zijn zetprogramma's, geen vector-ontwerp-programma's.
Pagina: 1