XP sp2 en de makro

Pagina: 1
Acties:

• reno74
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-03 16:30
Ik ben een regelmatige bezoeker van de site van de makro waarop je de folder op een fraaie manier online kunt bekijken. Echter sinds de installatie van SP2 krijg ik wel het begin van de folder, maar is het niet mogelijk om te bladeren.

Zijn er meerderen die dit probleem hebben, en zo ja, is er een oplossing (anders dan terug gaan naar xp met sp1) ?

Athlon64 XP 3000+@2000Mhz, 1GB DDR400 , 160GB 8mb SATA , MSI k8t, ATI RADEON 9800pro, 17"tft philips, Lite-0n LTD166s Pioneer A08 en NEC 3500 , 3dmark2003 5754, 3d 2001 18777, Pc2: Athlon XP 1900+, 256 mb DDR, Geforce 3 TI 19"Flatron

• Mister I
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Mister I

-=EV6=-

Reno74 schreef op 11 september 2004 @ 21:31:
Ik ben een regelmatige bezoeker van de site van de makro waarop je de folder op een fraaie manier online kunt bekijken. Echter sinds de installatie van SP2 krijg ik wel het begin van de folder, maar is het niet mogelijk om te bladeren.

Zijn er meerderen die dit probleem hebben, en zo ja, is er een oplossing (anders dan terug gaan naar xp met sp1) ?
Zal van de week wel eens voor je kijken of het hier wel gaat :)

Verwijderd

Ik heb ff gekeken en ik heb idd het zelfde probleem. :'(

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:27

Pinobigbird

doesn't share food!

Dat is idd na een SP2 installatie.
Het probleem is dat de navigatie buiten de window valt, die je niet mag resizen.
/me Pinobigbird wil zelf de window grootte bepalen
Als je Ctrl+N gebruikt, heb je een resizable window en kan je de navigatie wel gebruiken.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• Keukenrol
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2025

Keukenrol

velletje??

Je kan nog wel zoals altijd de rechter en linker pagina einden gebruiken om te bladeren net als bij een boek. Gewoon klikken op de hoek en van houden, vervolgens de bladzijde omslaan zoals je het bij een boek ook doet!

Mooi systeem.

Maar idd na sp2 install is de navigatiebalk weggevallen, of beter gezegd hij is erg klein geworden. hij is nog wel bruikbaar alleen slecht zichtbaar!

Altijd handig, zo'n keukenrol

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:04
Het viel mij ook al op, maar ik zie de onderste (blauwe)navigatie balk voor de helft, en kan er nog wel op klikken. Maar bij jou valt ie helemaal buiten het beeld?

• Duinkonijn
  • Laatst online: 11:55

Duinkonijn

Huh?

sewer schreef op 11 september 2004 @ 22:20:
Het viel mij ook al op, maar ik zie de onderste (blauwe)navigatie balk voor de helft, en kan er nog wel op klikken. Maar bij jou valt ie helemaal buiten het beeld?
same here 1280x1024

halve balk.. maar kan ook nog de bladzijdes slepen

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• reno74
  • Laatst online: 06-03 16:30
Ik heb inmiddels een noodverband gevonden..... druk 2x op F11 (fullscreen en terug naar oude formaat) en daarna laat de pagina zich wel resizen. Maar het is het blijft vreemd dat dit door een service pack veroorzaakt wordt.

Athlon64 XP 3000+@2000Mhz, 1GB DDR400 , 160GB 8mb SATA , MSI k8t, ATI RADEON 9800pro, 17"tft philips, Lite-0n LTD166s Pioneer A08 en NEC 3500 , 3dmark2003 5754, 3d 2001 18777, Pc2: Athlon XP 1900+, 256 mb DDR, Geforce 3 TI 19"Flatron

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Ook ik heb dit probleem, viel me gister al op bij folder 19, dat maar de helft van de bladerknoppen zichtbaar was. maar op 1280x1024 was het toch mogelijk om met de helft en de muis onderin te drukken te bladeren.

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-03 13:07
Makro heeft helaas z'n mooie simpele folder-kijk-systeem vervangen door iets met trage animatie wat nauwelijks werkt onder Linux........
Geniaal dat het nu onder Monopoly-OS Windows ook niet meer werkt :)

[ Voor 4% gewijzigd door elevator op 12-09-2004 11:09 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit lijkt me meer iets voor de maker van de website van de Makro - hier met z'n alllen gaan verkondigen dat het niet meer werkt is natuurlijk heel interessant maar we komen er niet mee tot een oplossing op deze manier :)

De 'ik heb het ook' post mogen dus wegblijven :)

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

RemcoDelft schreef op 12 september 2004 @ 09:03:
Makro heeft helaas z'n mooie simpele folder-kijk-systeem vervangen door iets met trage animatie wat nauwelijks werkt onder Linux........
Geniaal dat het nu onder Monopoly-OS Windows ook niet meer werkt :)
Naar aanleiding van dit topic ben ik ook gaan kijken. En ja het klopt dus. Maar het was me eerder niet opgevallen omdat hij onder Firefox perfect werkt (en die gebruik ik bijna altijd). Zou het dan aan IE liggen die een standaard niet nakomt of is gewoon de programmeur van de website een prutzer.

Maar het ligt dus niet aan het OS, maar aan de browser. Immers ik gebruik windows ook maar geen IE en het werkt goed.

[ Voor 16% gewijzigd door Cyberpope op 12-09-2004 11:20 ]

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Pagina: 1