[XP]Style aanpassing - Explorer knoppen

Pagina: 1
Acties:

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
Heej,

Misschien dat jullie mij iets verder kunnen helpen. Ik heb een nieuwe mooi thema voor mijn desktop gebruikt. En wat ik nu eigenlijk ong wil zijn de knoppen in explorer zelf aan passen. Zoals in dit voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://www.pmkp.com/copie00033.jpg

Echter weet ik niet hoe ik dit kan wijzigen. Misschien dat iemand licht op mij kan laten schijnen. Ik heb al gezocht op neowin en google maar ben bang dat ik niet de juiste keywoards weet.

Merci Bien

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• -Mous-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-08 22:41
Een programma'tje als Y'z Toolbar kan dat. Je zal dan alleen wat themes moeten zoeken met behulp van Google, want er zitten er niet zo heel veel bij.

edit:
Link is gefixt :)
NEOeo schreef op 12 september 2004 @ 12:11:
het kan ook met style xp....
Klopt, maar StyleXP is niet gratis. ;)

[ Voor 75% gewijzigd door -Mous- op 12-09-2004 19:50 ]

• iNickx
Ok, ga ik dat even proberen! : ) alvast bedankt

• NEOeo
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20-08 15:28
het kan ook met style xp....

Verwijderd

-Mous- schreef op 11 september 2004 @ 22:23:
Een programma'tje als Y'z Toolbar kan dat. Je zal dan alleen wat themes moeten zoeken met behulp van Google, want er zitten er niet zo heel veel bij.

edit:
Link is gefixt :)

[...]

Klopt, maar StyleXP is niet gratis. ;)
Hé bedankt voor de tip. Maar er is nog één probleem. De internet explorer kan ik de icons nu vervangen. Maar telkens als ik op nieuw op de afbeelding klikt van de verkenner komen de vorige icons weer terug op de verkenner. Terwijl op mijn explorer de nieuwe icons wel blijft staan. Heeft mischien iemand een tip hoe je op de verkenner ook de nieuwe icons kunt behouden.

Groeten Ramon van Harten :) :'(

• iNickx
Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 13:29:
[...]

Hé bedankt voor de tip. Maar er is nog één probleem. De internet explorer kan ik de icons nu vervangen. Maar telkens als ik op nieuw op de afbeelding klikt van de verkenner komen de vorige icons weer terug op de verkenner. Terwijl op mijn explorer de nieuwe icons wel blijft staan. Heeft mischien iemand een tip hoe je op de verkenner ook de nieuwe icons kunt behouden.

Groeten Ramon van Harten :) :'(
Welke SP heb je?

Verwijderd

Het is me gelukt ik heb nog wat op internet gesurft en ginder SP 2 opgehaald. Ik kreeg wel een fout melding dat het niet op de computer kon. Maar het werkte wel even goed. De icons blijven nu ook in de verkenner staan :*)

Toch heb ik nog één vraag. Hoe krijg ik de nieuwe thema's die ik download in Y'z ToolBar. Per download sla ik op in een mapje. Maar de vraag hoe krijg ik het in de Y'z ToolBar.

Verder ben ik nog op zoek naar de ToolBar met de Mac icontjes.

Groeten Ramon van Harten _/-\o_

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2004 23:55 ]

Pagina: 1