Hey ... maar dan heb je ook wat!
Denk eens na. Cordless EN Optical. Optical muizen hebben een LEDje, en een processor. Kost aardig wat stroom, denkt ge niet? Dus, als je cordless + optical wilt, en als ie dan ook daadwerkelijk zou bestaan, dan zou je dus om 't uur batterijtjes mogen wisselen. Hebbie daar zin in? Ik dacht 't niet nee.
Good thinking!
Maaruh die muisbal sensoren lopen toch ook niet op niets? Hoelang doe je daarmee dan?
Hey ... maar dan heb je ook wat!
Verwijderd
Sensor? zijn gewoon 2 wieltjes die draaienOp donderdag 28 december 2000 23:34 schreef Killemov het volgende:
Good thinking!Maaruh die muisbal sensoren lopen toch ook niet op niets? Hoelang doe je daarmee dan?
Je kan op 2 penlites met een logitech mouseman cordless zeker wel een jaar doen, maar ik ben toch overgestapt op een logitech mouseman optical, gewoon veel beter..
De meesten wel ja.... maar logitech heeft dus echt een cordless trackman optical!!!!! zonder wieltjes dus........Op donderdag 28 december 2000 23:38 schreef minus0ne het volgende:
[..]
Sensor? zijn gewoon 2 wieltjes die draaien
Je kan op 2 penlites met een logitech mouseman cordless zeker wel een jaar doen, maar ik ben toch overgestapt op een logitech mouseman optical, gewoon veel beter..
Ik heb even onder m'n optical gekeken.
Van wat er nog te lezen was stond er 100 mA.
Die 100 mA zal wel slaan op de 'active'-mode, want in de stil-lig mode zal 'ie volgens mij echt niet zoveel trekken.
Dus als je 't in een keer goed wilt doen, moet je èn optical èn draadloos èn met een trekhaakje..... voor de aanhanger met accu's doen.
Mischien is een fannetje ook niet verkeerd, hebbie een hover-craft-mouse. Ideaal tegen RSI
(zal me een leuk effect geven met die I-feel-mouse functie, kan je computer de muis zelf bedienen)
Van wat er nog te lezen was stond er 100 mA.
Die 100 mA zal wel slaan op de 'active'-mode, want in de stil-lig mode zal 'ie volgens mij echt niet zoveel trekken.
Dus als je 't in een keer goed wilt doen, moet je èn optical èn draadloos èn met een trekhaakje..... voor de aanhanger met accu's doen.
Mischien is een fannetje ook niet verkeerd, hebbie een hover-craft-mouse. Ideaal tegen RSI
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Verwijderd
Ik snap niet waarom ik hier op reply maar we zijn nu dus een jaar verder bijna!? enneuh naja hij bestaat nu echt wel!
en de batterijen KUNNEN bij goed gebruik wel 2 maand mee!
kan t me nog goed herinneren zoals de post van deviln. het kan nooit werken want... de echte kenner
die mensen weten altijd alles! niets kan want... een oom van me die had een buurvrouw en die kende de jongen van de bakker in Den Haag en die heeft een juffrouw met een getrouwde dochter en haar man die heeft een keer....daarom kan het nooit werken en iedereen die zegt dat het wel kan is een eikel
zo, dat lucht op
natuurlijk wist ik dat het wel mogelijk was omdat het niet al te moelijk was om een oplader te maken voor het geval dat ze veel teveel stroom zouden verbruiken
zo, dat lucht op
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Pagina: 1