Toon posts:

Is dit compatible met elkaar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben van plan om de volgende dingen te kopen @ sallandautomatisering.nl

3279 AthlonXP 2400+ Tray
3788 Spira SPA07B2 Microplow 2
5618 MSI KT4V
814 Dane Elec PC2700 256MB RAM
5352 Casetek CS-1016
56 Maxtor DiamondMax Plus9 80Gb 2MB Cache
1616 Coolermaster CPU fan

Verder heb ik nog de rest van mezelf:

GeForce 2 GTS (32MB, AGP)
LiteOn 52x24x52 fikker

Zal dit allemaal met elkaar werken?

Graag geen reacties met 'ik weet waar je het goedkoper kan halen' of 'waarom geen beter systeem' :) bedankt

Verwijderd

Het nut van 2 CPU fans in een PC met maar 1 CPU ontgaat me (wat je bedoelt is waarschijnlijk een Spire MicroFlow), en wat specifieker over de CPU fan (coolermaster heeft er, euhm, like 100 verschilllende gemaakt) zal ook wel wat mogen. Beetje zinloos dus.

Verder een standaard 1jr systeempje: het spul is al redelijk veroudert nu, en iig geen gamebakkie. Maar dat soort dingen wou je niet.

Verwijderd

Kweet niet of die Geforce GTS wel de goeie AGP slot heeft voor dat mobo

Verwijderd

Topicstarter
omg.. tikfout... het is casefan :o'

Die gf gts werkte in mijn P2L97 wat dus een max had van AGP 2.0x :S verder is het een 2de hands kaartje.. dus ik weet het niet

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 19:31 ]

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:32
Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 19:28:
Kweet niet of die Geforce GTS wel de goeie AGP slot heeft voor dat mobo
AGP is toch gewoon AGP. Je hebt verschillende snelheden, maar dan past het toch nog steeds. :?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
zou wel moeten werken denk ik zo, alleen of je er goed mee kan gamen dat denk ik niet daar is de videokaart veels te oud voor

misschien kan je als cpu cooler beter voor een zalman gaan een 7000 cu ofzo is een stuk stiller en koelt ook wat beter, maar dat moet je natuurlijk zelf weten

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

MADG0BLIN schreef op 11 september 2004 @ 19:30:
[...]

AGP is toch gewoon AGP. Je hebt verschillende snelheden, maar dan past het toch nog steeds. :?
Nee, AGP sloten kennen verschillende voltages.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Maar zoals PilatuS zei, ik kan dit gewoon bestellen? :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Die brander werkt gewoon in elk IDE slot met ATAPI ondersteuning. En wat betreft de compatibiliteit met AGP kaarten, daarover is een heel stuk in de FAQ van dit subforum geschreven. Kijk aldaar onder het kopje "Hoe zit het met de compatibiliteit met AGP kaarten?" B)

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 20:03:
Maar zoals PilatuS zei, ik kan dit gewoon bestellen? :)
Dat kan je volgens mij goeddeels in de faq nazoeken; info over zowel mobo/geheugen/processor-combinaties als AGP-kaart/-slot-combinaties staat in de PMG FAQ.

Compatibiliteit van de rest van de componenten is geen issue.

Als de vraag is of iemand anders dat eventjes voor je wil uitzoeken krijg je hier - als het goed is ;) - nul op het rekest; als je na het lezen van de faq nog specifieke vragen hebt kan je ze hier natuurlijk wel stellen.

edit:
Damn you BalusC :P

[ Voor 3% gewijzigd door Rataplan op 11-09-2004 20:12 ]

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Verwijderd

van AGP sloten heb je 2 verschillende hoor, en 3 soorten kaarten.
volgens mij was het verschil 1.5v bij nieuwe en 3.3v bij oude, en dat ze fysiek ook nog eens niet passen.

1 kaart past alleen in de oude AGP
1 kaart past in allebei
1 kaart past in de nieuwe AGP 3.0 (4x en 8x)

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-08 08:37
idd klopt als een bus wel jmmr van de Ati radeon 128pro all in wonder ;P na 4 maand kwam er al agp3.0 :@

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Verwijderd schreef op 14 september 2004 @ 20:16:
van AGP sloten heb je 2 verschillende hoor, en 3 soorten kaarten.
volgens mij was het verschil 1.5v bij nieuwe en 3.3v bij oude, en dat ze fysiek ook nog eens niet passen.

1 kaart past alleen in de oude AGP
1 kaart past in allebei
1 kaart past in de nieuwe AGP 3.0 (4x en 8x)
Er zijn wel meer verschillende sloten en kaarten :+ Maar zoals ik al eerder aanhaalde: in de FAQ van dit subforum is het e.e.a. te vinden over AGP compatibliteit. Mag je ook wel eens doornemen B)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:20
Check voor dit soort zaken ook even de site van de moederbord producent (MSI in deze), daar kun je de belangrijkste zaken terugvinden qua compatibiliteit, that is: mobo, cpu en geheugen. Hiero: http://www.msi.com.tw/pro...ro_mbd_detail.php?UID=456

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1