Aloha!
Ik heb een vraag inzake een rechtenprobleem met EvilLyrics (http://www.evillabs.sk/evillyrics/) en Windows XP.
Mijn moeder heb ik na diverse problemen geen admin-rechten gegeven, en ze installeerd zelf alles perfect. Daarna gaat ze verder als account "moeder".
Het probleem is dat EvilLyrics als beheerder perfect werkt. Geen problemen, WinAmp openen, lyrics laden, en lekker meedeinen
. Edoch, als "moeder" komt de office installer (??) opzetten. Deze wil wat installeren, maar we weten niet wat (anders hadden we het reeds gedaan
).
Getracht: Office herinstallatie (maar no go).
Werkend:
- EvilLyrics uitvoeren als beheerder (rechtermuisknop, uitvoeren als). Maar dat willen we niet (hey, Windows is meer veiliger en GEBRUIKSVRIENDELIJKER dan ooit
)
Gedaan:
- EvilLyrics FAQ en fora afgezocht, niente
- Google.nl afgezocht...
- GoT gezocht (maar het is vrij onbekend had ik het idee
)
- D:\EvilLyrics rechten aangepast (user == full rights)
Vragen:
- Weet iemand hier iets vanaf?
- Wat zou EvilLyrics met office willen?
- Is er een mogelijkheid dit probleem op te lossen op een nette manier?
- Of (lekker ranzig), hoe voer ik een programma permanent uit als beheerder, zonder het beheer-wachtwoord uit te voeren?
Ik heb een vraag inzake een rechtenprobleem met EvilLyrics (http://www.evillabs.sk/evillyrics/) en Windows XP.
Mijn moeder heb ik na diverse problemen geen admin-rechten gegeven, en ze installeerd zelf alles perfect. Daarna gaat ze verder als account "moeder".
Het probleem is dat EvilLyrics als beheerder perfect werkt. Geen problemen, WinAmp openen, lyrics laden, en lekker meedeinen
Getracht: Office herinstallatie (maar no go).
Werkend:
- EvilLyrics uitvoeren als beheerder (rechtermuisknop, uitvoeren als). Maar dat willen we niet (hey, Windows is meer veiliger en GEBRUIKSVRIENDELIJKER dan ooit
Gedaan:
- EvilLyrics FAQ en fora afgezocht, niente
- Google.nl afgezocht...
- GoT gezocht (maar het is vrij onbekend had ik het idee
- D:\EvilLyrics rechten aangepast (user == full rights)
Vragen:
- Weet iemand hier iets vanaf?
- Wat zou EvilLyrics met office willen?
- Is er een mogelijkheid dit probleem op te lossen op een nette manier?
- Of (lekker ranzig), hoe voer ik een programma permanent uit als beheerder, zonder het beheer-wachtwoord uit te voeren?
DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards