Toon posts:

[XP] Boot.ini aangemaakt door Boot XP*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Boot XP geinstalleerd een nieuw boot screen gemaakt maar dat beviel me niet.
ik de-installeer het programma.
maar het boot.ini bestand blijft staan wat het programma aan heeft gemaakt :( .
dit zorgt ervoor dat ik steeds moet kiezen tussen het back-up bestand of het normale windows XP bestand als windows opstart.
hoe haal ik dit weg? :?

En nog iets:
hoe kan ik een mooi boot-up screen maken zonder al die zooi er omheen te krijgen zo als bovenstaande?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 19:37 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

welk bovenstaande?

hoe ziet die boot.ini eruit? wat is het verschil?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:00

RayNbow

Kirika <3

De regel in boot.ini dat naar het aangepaste bestand wijst verwijderen.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:04
Eeuh, gewoon bij eigenschappen van mijn computer, dan geavanceerd, en dan 'startup and recovery'. :? Daar kun je je boot.ini aanpassen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

High-Tec,

Ik zie dat je hier nog niet heel lang rondloopt, dus welkom op GoT :) Je topic voldoet niet helemaal aan de regels zoals we die aan een topic stellen op GoT, de drie belangrijkste eisen aan een topic zijn eigenlijk:
  • Een goede topic titel die je probleem kort en bondig omschrijft. Let hierbij ook op dat we in Windows Operating Systems het OS tussen vierkante haakjes willen zien.
  • Een duidelijke en heldere probleemomschrijving. Geef veel relevante informatie en exacte foutmeldingen.
  • Een overzicht van wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt. Voornamelijk dit punt ontbreekt in je post - met bootcfg en dergelijke kan je behoorlijk wat doen in je boot.ini en dat had je toch redelijk gemakkelijk kunnen vinden met een beetje zoekwerk :)
Pas je topic nog eventjes aan aan bovenstaande eisen :)