afdekplaatjes voor inwin

Pagina: 1
Acties:

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Wie o wie heeft er 1 afdekplaatje voor een cd-rom bay en 1 afdekplaatje voor een floppydrive-bay. Je weet wel, van die langwerpige plastic dingen.
Moet wel van inwin (mycom of andere inwin) zijn. Die van de HQ08 passen nl. niet :(
Laat even weten of je ze kan missen en of je ze op kan sturen.
Bedankt!

Verwijderd

Kan je kopen bij MyCom |:(
en anders.. steen door het raam en jatten maar (neem gelijk ook effe wat DIMMs mee)

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Hmm... Misschien heb ik nog wel wat liggen... Heb 3 systemen gebouwd met Inwin-kast...
Als ik wat gevonden heb, hoor je het wel.

Maakt het nog uit welke Inwin? De plaatjes waar ik het over heb zijn afkomstig van een Inwin A500:

Afbeeldingslocatie: http://www.internettrash.com/users/gsmplaza/computer.jpg

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als je bij MyCom aan het eind van de week ff langs gaat krijg je ze meestal gratis mee :7

Ze hebben bakken vol...en anders gooien ze ze toch weg

• Timmert
  • Niet online
Hey TB, het exacte type weet ik niet, het is volgens mij zo'n ding als op die foto, maar dan met een ander frontje.
Ik hoor wel of je nog wat hebt.

Ennuh Bullog, m'n pa heeft weinig zin om voor zo'n plaatje 20km te rijden, anders had ik allang een zooitje van die dingen gehaald (of laten halen door m'n pa :))

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-05 20:04
Ik heb gister een InWin Miditower in elkaar gezet en heb dus frontjes over (2x 5,25 en 2x 3,5). Als je er nog nodig mocht hebben, icq maar...

https://www.strava.com/athletes/10490675

• TB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik ben bang dat je op het aanbod van GoldieLox in moet gaan, ik kan ze niet vinden.

Mocht het toch niet lukken, laat het even weten, dan zet ik het huis op de kop...

• Timmert
  • Niet online
Laat maar, het is al gelukt.
Met het schaafje van m'n pa heb ik een stukkie van een aopen plaatje afgehaald, en toen paste ie perfecto!
Allemaal toch bedankt voor de moeite
Pagina: 1