mijn ipod mini is denk ik kapot, het ding gaat niet meer aan. er verschijnt wel een apple logo maar meer doet het apparaat niet. als ik em in de oplader doe dan verchijnt er een batterij met een uitroep teken, soft reset helpt ook niet. kan iemand mij helpen???
En je hebt neem ik aan ook al in de handleiding gekeken of op de site van apple bij troubleshooting ?
time is infinite, but each week is ten hours short..
Moet hij niet gewoon eerst een XX periode laden, voordat hij weer bruikbaar is? Dat hij nu mishcien totaal leeg is bijvoorbeeld? 
Een batterij met uitroepteken lijkt me niet 'n sign voor dat er iets stuk is...
Een batterij met uitroepteken lijkt me niet 'n sign voor dat er iets stuk is...
ja klopt dat dacht ik eerst ook maar ik heb hem nu al uren in de oplader gehangen, soft reset gedaan, maar dan verschijnt er een apple logo, en een mapje met een uitroepteken. ook al aan de pc gehangen maar die herkent hem niet.
oh jah, de reden dat ik dacht dat ie kapot was, is omdat na een soft reset het apparaat een krakend geluid maakt. dit is nauwelijks waar te nemen tenzij je het bij je oor houd
oh jah, de reden dat ik dacht dat ie kapot was, is omdat na een soft reset het apparaat een krakend geluid maakt. dit is nauwelijks waar te nemen tenzij je het bij je oor houd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2004 18:35 ]
klinkt niet hip. Heb je de icoontjes al nagekeken op de Apple support site? Klinkt als een gekresjd skijfje trouwens.Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 18:31:
ja klopt dat dacht ik eerst ook maar ik heb hem nu al uren in de oplader gehangen, soft reset gedaan, maar dan verschijnt er een apple logo, en een mapje met een uitroepteken. ook al aan de pc gehangen maar die herkent hem niet.
[ Voor 5% gewijzigd door HunterPro op 11-09-2004 18:36 ]
ik denk dat je daarin gelijk hebt, dus heb ik een nieuwe vraag. Heeft iemand ervaring met een gecrashde schijf van een ipod mini?
niet van een mini. procedure is wel gelijk aan die van een gewone: apple contacteren en rma aanvragenVerwijderd schreef op 11 september 2004 @ 19:12:
ik denk dat je daarin gelijk hebt, dus heb ik een nieuwe vraag. Heeft iemand ervaring met een gecrashde schijf van een ipod mini?
Verwijderd
Als de soft reset met de toetsencombi niet werkt doe dan een herstel met de iPod updater programma. Je iPod krijgt dan opnieuw alle software, werkt het dan nog niet dan is je hardware stuk. Hoe precies wordt uitgelegd op apple support. En anders wordt het idd bellen naar Apple.
heb gekeken op website van apple kwam er niet helemaal uit. het de ipod aan de pc gehangen en proberen daarmee te updaten, maar hij word niet eens herkent door de pc, af en toe geeft de pc aan dat er een apparaat aan is gekoppeld maar dan kan ik niet in de schijf komen. denk een hardware kwestie maandag naar apple bellen denk ik
Mapje met uitroepteken betekend dat de software niet meer in orde is...Verwijderd schreef op 11 september 2004 @ 18:31:ik heb hem nu al uren in de oplader gehangen, soft reset gedaan, maar dan verschijnt er een apple logo, en een mapje met een uitroepteken.
harde reset, en een format is dus nodig denk ik...
Als je schijf kapot is krijg je een knipperend symbool van een schijf met een vergrootglas.
ben misschien een beetje (beetje maar?) dom, maare hoe kan ik die software er in krijgen als hij niet herkent word door de computer?
wellicht met een harde reset... en anders formateren... het kan geloof ik via je configuratiescherm, bij systeem oid... Op de Mac weet ik het wel, maar Windows...
Verwijderd
Ik heb dit probleem ook gehad. Momentje, ik zoek even waar het staat. Er is absoluut niets kapot en je hoeft dus ook Apple niet te contacteren.
update:
Voila: http://ipodlounge.com/ipodnews_comments.php?id=2579_0_7_0_M
update:
[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 14:01 . Reden: de oplossing ]
heeft hij er een verkeerde update ingeflashed danVerwijderd schreef op 12 september 2004 @ 13:59:
Ik heb dit probleem ook gehad. Momentje, ik zoek even waar het staat. Er is absoluut niets kapot en je hoeft dus ook Apple niet te contacteren.
update:
Verwijderd
Het is mij nochtans ook overkomen.HunterPro schreef op 12 september 2004 @ 14:10:
[...]
heeft hij er een verkeerde update ingeflashed danZo spontaan
Lijkt me erg onwaarschijnlijk?
Verwijderd
Geen idee. De mijne had 1.0 firmware.HunterPro schreef op 12 september 2004 @ 15:19:
[...]
mijn mini heeft zelfs al software 1.1 erin zitten. Zou het mij dan ook kunnen overkomen![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2004 16:44 ]
zoals ik al vermoedde, ipod is officieel kapot verklaard door apple zelf mag 'em opsturen voor reparatie. Lekker is dat.
Wees blij dat ze 'em' maken 
Bij mijn maat z'n philips hdd060 duurt het nu al een maand

Bij mijn maat z'n philips hdd060 duurt het nu al een maand

Zie ondertitel
Daarom moet je ook nooit een iPod met inscriptie nemen. Die vervangen ze sowieso niet, die wordt _altijd_ gerepareerd. Een iPod zonder inscriptie wil nog wel eens vervangen worden door een ander exemplaar als de reparatie te lang zou duren.
Maar goed, als jouw iPod geen inscriptie heeft zal het niet al te lang duren.
Maar goed, als jouw iPod geen inscriptie heeft zal het niet al te lang duren.
Peace is not simply the absence of war.
Nee hoor....KroeT schreef op 17 september 2004 @ 10:43:
Daarom moet je ook nooit een iPod met inscriptie nemen. Die vervangen ze sowieso niet, die wordt _altijd_ gerepareerd. Een iPod zonder inscriptie wil nog wel eens vervangen worden door een ander exemplaar als de reparatie te lang zou duren.
Je "moet" alleen wel de Apple inscriptie nemen.
bronWill my custom laser engraving be preserved?
If your original iPod was personalized by Apple, your replacement iPod will be automatically personalized with same text. If your original iPod was custom laser engraved by another company, your replacement iPod will not be personalized
Trouwens, reparatie gebeurt bijna nooit meer.
Vervanging is goedkoper dan reparatie.
Edit: zo erg is het ook niet.
Ik postte het alleen,omdat ik het ook dacht, en mijn mini niet heb laten graveren door Apple.Wat ik dus wel had kunnen doen.
Iets voor mijn 2e gen iPod mini.
[ Voor 18% gewijzigd door weeraanmelden op 17-09-2004 11:41 ]
Dan neem ik mijn woorden terug 
Bedankt voor de verbetering, dat wist ik niet.
Bedankt voor de verbetering, dat wist ik niet.
Peace is not simply the absence of war.
Verwijderd
Heb je eerst mijn tips opgevolgd?Verwijderd schreef op 12 september 2004 @ 00:36:
ben misschien een beetje (beetje maar?) dom, maare hoe kan ik die software er in krijgen als hij niet herkent word door de computer?
Apple service is trouwens erg snel ik had van begin af aan een batterij probleem (snel leeg spontaan 's morgens leeg enzo) dag na melding een doosje op het werk ontvangen 's maandags met UPS gebeld en zelfde dag opgehaald en vrijdags kwam er een nieuwe. Dus 6 tot 7 werkdagen vindt ik erg snel en netjes geregeld.
Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Verwijderd
Hmm. Klinkt vreemd.
Die van mij reageert nu trouwens op helemaal niks meer. Niet op reset, niet op opladen, niet op oordopjes, er gebeurt gewoon helemaal NIKS.
Die van mij reageert nu trouwens op helemaal niks meer. Niet op reset, niet op opladen, niet op oordopjes, er gebeurt gewoon helemaal NIKS.
iemand een idee wat er met mijn ipod mini aan de hand kan zijn?
Als ik hem op wil starten krijg ik een batterij te zien met een uitroepteken ernaast, ik heb hem net een paar maanden....
Als ik hem op wil starten krijg ik een batterij te zien met een uitroepteken ernaast, ik heb hem net een paar maanden....
::: flickr.com/kolnedra ::: Nikon D80 + Sigma 18-200mm f/3.5-6.3 DC + Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM
Euhm, opladenKolNedra schreef op woensdag 27 april 2005 @ 09:39:
iemand een idee wat er met mijn ipod mini aan de hand kan zijn?
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Lijkt me zelfde probleem als hier: [rml][ iPod] Wordt niet meer herkend na update*[/rml]
edit:
pardon, ik las 'mapje'
pardon, ik las 'mapje'
[ Voor 14% gewijzigd door Suaver op 27-04-2005 14:35 ]
You, me, us, together, me, us, you, we, us, you, me... DONE.
Verwijderd
Mijn mini doet het ook af en toe leuk 
Als de accu half leeg is dan gaat hij spontaan uit, en zegt ie dat hij leeg is.. als ik een paar seconden weer opstart kan hij uren weer doorgaan
Heel vaag, ik heb net de nieuwe software geinstalleerd op de mini, en hopen dat het probleem nu is verholpen.
Als de accu half leeg is dan gaat hij spontaan uit, en zegt ie dat hij leeg is.. als ik een paar seconden weer opstart kan hij uren weer doorgaan
Heel vaag, ik heb net de nieuwe software geinstalleerd op de mini, en hopen dat het probleem nu is verholpen.
Heeft de Mini van mijn vrouw ook. Wij hebben een call aangemaakt bij Apple en ze gaat terug voor reparatie.
Liege, liege, liegebeest!
Mijn ipod mini gaf net toen ik op de fiets zat aan dat de batterij opwas en viel dus uit. Eenmaal thuis doe ik het ding in de oplader, maar er gebeurt niks. Ik laat hem een tijdje in de lader, maar na een halfuur doet ie nog niks. Als ik m aansluit op mn laptop doet ie ook niks, en m'n computer herkent m ook niet...
Heeft iemand enig idee wat er mee aan de hand is?
alvast bedankt!
Heeft iemand enig idee wat er mee aan de hand is?
alvast bedankt!
Probeer eerst te resetten (met center+menu dacht ik). Als dat niet werkt probeer disk-mode (ook met één of andere toetsencombo). Als dat niet werkt Apple bellen.
NOSIG
ik dacht dat een reset gedaan werd door menu, center en playpause tegelijk in te drukken (twee handen vereist dus) tot je een groot apple-logo ziet. That should work.
Welkom op ons bescheiden forumpje trouwens
Welkom op ons bescheiden forumpje trouwens
[ Voor 25% gewijzigd door HunterPro op 02-12-2005 19:31 ]
Verwijderd
Hi, Als je hem echt niet meer kunt laten herstellen wil ik de kapotte ipod wel overkopen.
Zelfs al is zijn harde schijf kapot.
Greetzz Dave
Greetzz Dave
Verwijderd schreef op dinsdag 21 september 2004 @ 16:33:
Hmm. Klinkt vreemd.
Topic Geplaatst op zaterdag 11 september 2004 18:26Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:07:
Hi, Als je hem echt niet meer kunt laten herstellen wil ik de kapotte ipod wel overkopen.
Greetzz Dave
[...]
Wat denk je nou zelf? Dit is een topic uit 2004...lijkt me een beetje late reactie?

Ik sluit dit topic, omdat er na de start in 2004 telkens na vele maanden opnieuw in schijnt te moeten worden gepost
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.