Toon posts:

CD te klein, image niet branden, maar cd wel groot genoeg!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier een *.CUE en *.BIN bestand (CD 2 van Total Annihilation) van 629 MB die Nero vertikt om te branden op een 700 MB CD-R.

Bij alle andere images geeft Nero netjes aan hoe groot het bestand op CD wordt (en wordt altijd keurig gebrand), maar bij deze image wil die dat niet aangeven en zegt dus dat het schijfje te klein is en gaat dus lekker niet branden.

Ik gebruik Win XP, Nero 6.3.1.6, Philips CD-RW, Mitsui MAM-e 700 MB en zowel MaxDisc 700 MB schijfjes.

Waarom geeft Nero niet aan hoe groot de image wordt en is dat waarschijnlijk het probleem dat ie daarom zegt dat het schijfje te klein is?

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Kun je overburn aanzetten, helpt dat iets?
En probeer de image eens met een ander tooltje te branden of te extracten (naar je harddisk), wellicht deugt er gewoon iets niet aan die file?

[ Voor 64% gewijzigd door roelio op 11-09-2004 18:04 ]

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

ik weet niet waarom nero niet wil branden, maar probeer het programma Alcohol 120% eens. Ik gebruik dit zelf altijd om images te branden, en bij mij heeft het tot nu toe alle images geaccepteerd.

Verwijderd

Topicstarter
Sjit! Net met iso-buster ff wat geprobeert, maar die zegt ook al dat "The Primary Volume Discriptor (PVD) is unreadable".
Dus er is gewoon wat mis met dit bestand.
Betekent dus dat ik er nu niets aan heb? 4 dagen op gewacht voordat ie binnen was... en nu dit :S
Er is ook altijd wel iets!

Verwijderd

dat betekent het inderdaad.
gelukkig kun je altijd een nieuw isootje trekken van je legale kopie van TA ;)

Verwijderd

Topicstarter
en zo is dat!
Pagina: 1