[WinXP Home] Automatisch afspelen uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:10

MadEgg

Tux is lievvv

Topicstarter
Ik ben te hulp geroepen bij iemand met een probleem met Windows XP Home: om de haverklap komt er een schermpje getiteld 'Automatisch Afspelen' met daarop een progressbar en een zaklampje en het knopje 'Annuleren'.

Dit gebeurt dus zelfs zonder dat er CD's/DVD's of memory cards in het systeem zitten. Nou wilde ik dit dus proberen op te lossen door Automatisch Afspelen eerst maar eens helemaal uit te zetten of alleen aan te laten voor de CD-ROM/DVD-speler.

Ik heb me te pletter gezocht, maar bij Hardware bij de eigenschappen van de CD-ROM/DVD-spelers IS er geen tabblad 'Instellingen' van de CD-ROM speler staat er niets over, gpedit.msc bestáát niet eens, wat ik meerdere malen heb gevonden.

In het register kan ik alleen de volgende key vinden: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Enum\IDE\Naam van het apparaat\5&19dbf0e&0&0.0.0\Device Parameters\MediaChangeNotification

Hierin is is alleen de REG_SZ waarde 'Standaard' te vinden. Ik heb dus geen idee wat ik hier zou moeten instelllen om het uit te krijgen.

Wie weet de oplossing? Zelf heb ik XP Proffesional en daar kan het dus op de manieren die ik hierboven noemde wel, maar hier krijg ik het niet voor elkaar?

[ Voor 7% gewijzigd door MadEgg op 11-09-2004 17:01 ]

Tja