Sweex Router

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:38

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Heej tweady's

We hebben thuis een netwerk. Met een Sweex DSL Router.

Ik ben aan aan't downloaden van bittorrent. alleen is de download rete traag. Nu heb ik gehoord dat je poorten open moet zetten. Alleen heb ik geen flauw id waar ik dat moet zoeken in de router. Ook heb ik geprobeerd om de firewall uit te zetten, alleen dat had geen invloed op de downloadsnelheid. :(

Weet iemand een manier om poorten open te zetten (welke???) maar wel dat de firewall on blijft..

Hopelijk kunnen jullie me helpen, want ik erger me dood aan 40 k up, en 2 k down :S

Groet,

Leon

Professioneel Heftruck Syndroom

• Robthebest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-02 21:05
sla je handleiding van je router er eens op na. Daar staat het vast wel in.

Verwijderd

misschien is het een idee om op de site van sweex te zoeken? ik weet niet welk type modem je precies hebt, maar ik kon al gauw een paar handleidingen vinden:
(ik weet niet of deze bij jouw modem hoort, want dit is een modem/router)

http://www.sweex.com/product.asp?pid=332&s=4

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-02 11:51
Wat voor verbinding heb je waarop je de bittorrent client nu draait? En welke client gebruik je?
Als je maximaal maar 40Kb up hebt zal je download niet eens boven de 10 maximaal uitkomen. Tenzij het niet je maximum is of je zoveel wilt seeden zou ik je upload even instellen op 15-20 ofzo.
Maar geef eerst nog eens wat info, misschien dat poorten open zetten niet eens nodig is. Aangezien je client wel werkt zijn er dus waarschijnlijk al poorten voor...

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Wat is hier professional aan?

Anyway, forward 6881-6889 naar je PC en limiteer in je client hoeveel je upload is.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Het Grote Poortmappingsverhaal

Verder kan je nog even de search gebruiken. Jouw problemen zijn al meerdere malen voorbij gekomen en opgelost.

-succes

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-02 20:24

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie de genoemde tips (porten forwarden, FAQ en de manual) dit heeft helemaal niets met PNS te maken.

Tijd voor een nieuwe sig..

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.