Dit even een remake van dit topic: Radeon 9700 pro geeft sommige objecten in games niet weer
"probleem doet zich tot nu toe alleen voor in Unreal 2. hele gedeeltes van een map vallen gewoon weg ,sommige andere objecten ook"
[quote-maar niet echt ;)]
IK heb dit probleem ook.
Soms verdwijnt alleen 1 trap of anders alleen de basis en enkele details en een monster of 2 die overblijven
Ik zie dan door de muren, maar ze staan er nog wel je kunt er niit door lopen.
Duron 1800, radeon 9500 , XP , driver 3.8 geloof ik.
ik kon niet veel over dit probleem vinden, alleen dat het eigenlijk alleen maar bij ati-kaarten voorkomt.
Omfriemelen met instellingen heeft nog niets opgeleverd.
Bij een eerder install, een jaar terug ofzo zonder patch (lagere driver)was 't veel minder erg.
Op 't atari technical forum is ook niks te vinden.
Dit is toch ook geen advies geven
En je moet je weer beslist reggen om maar iets te vragen.
Iets gevonden over niet verschijnende wapens, maar dat zijn ander textures en ik zie mijn textures zo nu en dan wel.
Ook alleen als je op een bepaalde manier staat en dat is nog al vaak zo.
Ergens anders op dit forum stond een oplossing met schaduws settings, dat is mij niet gelukt.
EDIT::::
Zit nu op de laatste catilyst drivers 4.8 geloof ik.
Het leek te helpen het laatse waar ik gesaved had, Gang met kisten/gasflessen, was nu helemaal oke.
Maar in 't volgende deel begon 't weer.
Nog even een opsomming van de objecten die verdwijnen.
muren (niet gebouwen) , palen hekken en waterlelies (pompebleden ) trappen.
Deuren weer niet ook de camera's niet.
Nu ben ik beland in een level waar allemaal planten zijn daar verdwijnt helemaal niks ?
Maar het zijn wel bepaalde groep/soort textures volgens mij.
"probleem doet zich tot nu toe alleen voor in Unreal 2. hele gedeeltes van een map vallen gewoon weg ,sommige andere objecten ook"
[quote-maar niet echt ;)]
IK heb dit probleem ook.
Soms verdwijnt alleen 1 trap of anders alleen de basis en enkele details en een monster of 2 die overblijven
Ik zie dan door de muren, maar ze staan er nog wel je kunt er niit door lopen.
Duron 1800, radeon 9500 , XP , driver 3.8 geloof ik.
ik kon niet veel over dit probleem vinden, alleen dat het eigenlijk alleen maar bij ati-kaarten voorkomt.
Omfriemelen met instellingen heeft nog niets opgeleverd.
Bij een eerder install, een jaar terug ofzo zonder patch (lagere driver)was 't veel minder erg.
Op 't atari technical forum is ook niks te vinden.
Dit is toch ook geen advies geven
En je moet je weer beslist reggen om maar iets te vragen.
Iets gevonden over niet verschijnende wapens, maar dat zijn ander textures en ik zie mijn textures zo nu en dan wel.
Ook alleen als je op een bepaalde manier staat en dat is nog al vaak zo.
Ergens anders op dit forum stond een oplossing met schaduws settings, dat is mij niet gelukt.
EDIT::::
Zit nu op de laatste catilyst drivers 4.8 geloof ik.
Het leek te helpen het laatse waar ik gesaved had, Gang met kisten/gasflessen, was nu helemaal oke.
Maar in 't volgende deel begon 't weer.
Nog even een opsomming van de objecten die verdwijnen.
muren (niet gebouwen) , palen hekken en waterlelies (pompebleden ) trappen.
Deuren weer niet ook de camera's niet.
Nu ben ik beland in een level waar allemaal planten zijn daar verdwijnt helemaal niks ?
Maar het zijn wel bepaalde groep/soort textures volgens mij.